Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

zeus88

Hangi kas grubunu haftada kac kere calistiriyorsunyz?

Önerilen İletiler

zeus88    111

Merhaba herkese..uzun bir suredir kas gruplarını haftada 2 kez calistiracak tarzda ilerliyorum..Mesela p.tesi 20 set volume odakli calisiyorsam cuma 8 set daha çok pump odaklı nispeten hafif kilolarla ilerliyorum.Tek bolgeye göre daha iyi gelistigimi gozlemliyorum.Arastirmalar kas grubunu 1antremanda 30set girmektense,30seti haftaya bölerek calismanin kas gelisimi konusunda daha etkili oldugunu gosteriyor ayrica.Fikirlerinizi ve sisteminizi merak ediyorum.Herkese iyi forumlar 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


cansnen58    6

Push pull legs yapiyorum ben 5 gün, bacağı 1 gün yapıyorum 1 hafta recovery anca yetiyor öyle hissediyorum en azından, 2 yıla yakındır böyle devam ediyorum ve iyi geliştiğimi gördüm ilk itiş gününde gögüsü daha itiş odaklı ağır şekilde yapıyorum bir sonraki gögüsü daha açış odaklı yapıyorum çekiş olarakta ilk row odaklı sonrasını daha çok kanat odaklı devam ediyorum 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
zeus88    111
cansnen58, 53 dakika önce yazdı:

Push pull legs yapiyorum ben 5 gün, bacağı 1 gün yapıyorum 1 hafta recovery anca yetiyor öyle hissediyorum en azından, 2 yıla yakındır böyle devam ediyorum ve iyi geliştiğimi gördüm ilk itiş gününde gögüsü daha itiş odaklı ağır şekilde yapıyorum bir sonraki gögüsü daha açış odaklı yapıyorum çekiş olarakta ilk row odaklı sonrasını daha çok kanat odaklı devam ediyorum 

Cok mantıklı..Ben de cok benzer ilerliyorum.Zaten p.tesi çalışan gogus  cumaya toparlaniyor.Ben de omuzda cuma agir pressler ve volume tarzı gidip,p.tesi tukenisli yana açış ile gidiyorum inanılmaz etkisini gordum.omuzlarim 3boyutlu oldu bu sistemle:))

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Asaletim    620

Göğüs 2 

Sırt 2 

Bacak 2

Kalça 2

Ön omuz 2

Yan omuz 3-4

Arka omuz 3

Calf 3

Triceps 2

Biceps 3

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×