Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Önerilen İletiler

rastlantisal    1.989
Rdm, 21 dakika önce yazdı:

Belki bir "seni yenicem İstanbul" 'daki olayın kahramanı İstanbul'u yenmeye niyetlenmiş genç değilsin ama ondan da eksik kalır yanın yok. Yani İstanbul'u yenemesen de ne bileyim Bilecik olur, Bursa olur, Çankırı olur, Yozgat olur, onları kesin yenersin. Ben de henüz Yalova'yı yenemedim :) 

Şaka bir yana nereden nereye dost, kendimizi hep eksik hissetsek de , yola çıktığımızdakinden çok ilerideyiz. Yükümüz ağır, yolumuz uzun, ama acelemiz yok :) Başarıların daim olsun.

Yene yene İstanbul'a varalım. Bir MMORPG playeri için en zevkli iştir bu :D

Var olasın dost. Hem de hiç acelemiz yok. Biz hobici kürü kafasındayız :) 

Ne demiş Pers atasözü: "Deve yavaş gider ama hep gider" :)

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


symbol    13
Testocu, 23.12.2021 - 18:01 yazdı:

bende kür sonrası geçmeyen sivilceler var antibiyotik kullanıyorum sivilce çıkmamaya başladı demem o ki antibiyotik işe yarıyor 

merhabalar size mesaj atmak için yeni hesap açtım şimdi dek pharma ürünlerini kullanmışssınız nasıl sizce iyi mi ürün bana da geldi ama pek bir bilgi bulamadım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testocu    113
gönderildi (düzenlendi)

symbol dostum ben dek pharmanın ürünlerinden memnun kaldım ama senin kullanacagın  aldıgın ürün benimkiyle aynı olmayabilir bilgin olsun aldıgn adam saglamsa kullanabilir hatta analize girebilirsin 

tarihinde Testocu tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.989

Merhabalar.

Son klomenden yaklaşık 2 hafta geçti. Sabah önce özele Total ve free testo, LH, FSH, E2 ve Prolaktin testlerine girdim. Sonuçlar gelmeye başladı. Total ve free testo yarın çıkacakmış. lhfsh.jpg.f0042914a690d7236d95246afb378695.jpg

PCT'den yeni çıkmış biri olarak E2 daha yüksek olması gerekirdi. Lakin daha önce de söylediğim üzere benim vücut E2 pek sevmiyor ve tüketiyor. Zaten hacim almada zorluk çekme nedenlerimden biridir E2 düşüklüğü. 1 ay sonra test yaptırsam 10 rakamına yaklaşmış veya altına düşmüş olur. Bu yüzden boldenon gibi E2 baskılayabilen steroidler bana yaramıyor. Yani benim kürlerimde E2 yükseltecek şeylere yönelmem gerek.

FSH düşük gibi duruyor ama o anlık olabilir. 1 hafta 10 gün sonra tekrar test ettirip duruma bakmak lazım. Ama benim bundan anladığım ovitrelleyi yarım yarım değil tam doz şeklinde uygulamamız gerektiği. Hatta sonraki uzun kürün sonunda 1 doz + 1 doz şeklinde uygulayacağım. 

Yüksek LH ise yüksek testosteronun habercisi zaten. Yarın onlar çıktığında daha iyi anlamış oluruz.

**********************************************************

Peşi sıra cildiyeye gittim devlete. Doktor sağolsun baya inceledi. Hastalık geçmişimi, ailedeki hastalık geçmişini vs vs sordu etti ki şaşırdım. Devlet doktorları genelde böyle pek ilgilenmiyor. Kan testlerine gönderdi. Onların sonucu da yarın çıkacak. 

İlaveten Tetradox 100mg ve SivEx losyon yazdı. 

Sonuçlar çıktıkça paylaşacağım. 

  • Beğen 4

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    62
rastlantisal, 22 dakika önce yazdı:

Merhabalar.

Son klomenden yaklaşık 2 hafta geçti. Sabah önce özele Total ve free testo, LH, FSH, E2 ve Prolaktin testlerine girdim. Sonuçlar gelmeye başladı. Total ve free testo yarın çıkacakmış.

PCT'den yeni çıkmış biri olarak E2 daha yüksek olması gerekirdi. Lakin daha önce de söylediğim üzere benim vücut E2 pek sevmiyor ve tüketiyor. Zaten hacim almada zorluk çekme nedenlerimden biridir E2 düşüklüğü. 1 ay sonra test yaptırsam 10 rakamına yaklaşmış veya altına düşmüş olur. Bu yüzden boldenon gibi E2 baskılayabilen steroidler bana yaramıyor. Yani benim kürlerimde E2 yükseltecek şeylere yönelmem gerek.

FSH düşük gibi duruyor ama o anlık olabilir. 1 hafta 10 gün sonra tekrar test ettirip duruma bakmak lazım. Ama benim bundan anladığım ovitrelleyi yarım yarım değil tam doz şeklinde uygulamamız gerektiği. Hatta sonraki uzun kürün sonunda 1 doz + 1 doz şeklinde uygulayacağım. 

Yüksek LH ise yüksek testosteronun habercisi zaten. Yarın onlar çıktığında daha iyi anlamış oluruz.

**********************************************************

Peşi sıra cildiyeye gittim devlete. Doktor sağolsun baya inceledi. Hastalık geçmişimi, ailedeki hastalık geçmişini vs vs sordu etti ki şaşırdım. Devlet doktorları genelde böyle pek ilgilenmiyor. Kan testlerine gönderdi. Onların sonucu da yarın çıkacak. 

İlaveten Tetradox 100mg ve SivEx losyon yazdı. 

Sonuçlar çıktıkça paylaşacağım. 

Tamda bugun ovitrellin yarisini patlaticaktim abi. Acaba tamaminini vursam diye dusundum bu paylasimindan sonra..

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.989
Maori, 8 dakika önce yazdı:

Tamda bugun ovitrellin yarisini patlaticaktim abi. Acaba tamaminini vursam diye dusundum bu paylasimindan sonra..

İkisinide deneyimlemiş biri olarak pregnly kadar etkili olmadığını söyleyebilirim. O yüzden bence tek seferde enjeksiyon en doğrusu. 

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    62
rastlantisal, Şimdi yazdı:

İkisinide deneyimlemiş biri olarak pregnly kadar etkili olmadığını söyleyebilirim. O yüzden bence tek seferde enjeksiyon en doğrusu. 

Etki alip almadigimizi nasil anliyoruz? 
Benim zaten testisler kuculmemisti abi. Vurduktan sonra yeterli doz olup olmadigini nasil analiz edebilirim?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.989
Maori, Şimdi yazdı:

Etki alip almadigimizi nasil anliyoruz? 
Benim zaten testisler kuculmemisti abi. Vurduktan sonra yeterli doz olup olmadigini nasil analiz edebilirim?

Bana sorarsan önce teste gir sonra PCT planlayalım. 

Nasıl anlıyoruz?

1) birden yükselen cinsel istek.

2) testis ağrısı, ağrı şiddeti ve toplam ağrılı süre.

3) Yükselen testosteron hissi.

4) Testislerin büyüme hızı ve azami boyut.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    62
rastlantisal, 1 dakika önce yazdı:

Bana sorarsan önce teste gir sonra PCT planlayalım. 

Nasıl anlıyoruz?

1) birden yükselen cinsel istek.

2) testis ağrısı, ağrı şiddeti ve toplam ağrılı süre.

3) Yükselen testosteron hissi.

4) Testislerin büyüme hızı ve azami boyut.

Tamamdir abi tesekkur ediyorum. Gelismelerini okumaya devam edicem. Basarilar👍

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    279
rastlantisal, 7 dakika önce yazdı:

İkisinide deneyimlemiş biri olarak pregnly kadar etkili olmadığını söyleyebilirim. O yüzden bence tek seferde enjeksiyon en doğrusu. 

peki abi 1 taneyi tek seferde enjekte etmek yeterli gelir mi?

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.989
Askabar, 5 dakika önce yazdı:

peki abi 1 taneyi tek seferde enjekte etmek yeterli gelir mi?

 

Şehmus o tamamen sana ve kür sürene bağlı bence. Kimisinin vücut hemen normale dönmeye meyilli oluyor. Bırak 1 tanesini azıcığı bile tetikliyor. Kimisi 3 sefer PCT deniyor döngüyü canlandırmak için. 

İlk deneme için güvenli yol: 

  • tam doz uygula
  • 3 - 6 hafta klomen kullan
  • son klomenden 2 hafta sonra teste gir sonuca bak.

Eğer her şey yolunda ise böyle devam. Ama yok bazı şeyler oturmadı ise bir sonraki kür 2 doz.

 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Leepriest35    710
rastlantisal, 58 dakika önce yazdı:

Merhabalar.

Son klomenden yaklaşık 2 hafta geçti. Sabah önce özele Total ve free testo, LH, FSH, E2 ve Prolaktin testlerine girdim. Sonuçlar gelmeye başladı. Total ve free testo yarın çıkacakmış. lhfsh.jpg.f0042914a690d7236d95246afb378695.jpg

PCT'den yeni çıkmış biri olarak E2 daha yüksek olması gerekirdi. Lakin daha önce de söylediğim üzere benim vücut E2 pek sevmiyor ve tüketiyor. Zaten hacim almada zorluk çekme nedenlerimden biridir E2 düşüklüğü. 1 ay sonra test yaptırsam 10 rakamına yaklaşmış veya altına düşmüş olur. Bu yüzden boldenon gibi E2 baskılayabilen steroidler bana yaramıyor. Yani benim kürlerimde E2 yükseltecek şeylere yönelmem gerek.

FSH düşük gibi duruyor ama o anlık olabilir. 1 hafta 10 gün sonra tekrar test ettirip duruma bakmak lazım. Ama benim bundan anladığım ovitrelleyi yarım yarım değil tam doz şeklinde uygulamamız gerektiği. Hatta sonraki uzun kürün sonunda 1 doz + 1 doz şeklinde uygulayacağım. 

Yüksek LH ise yüksek testosteronun habercisi zaten. Yarın onlar çıktığında daha iyi anlamış oluruz.

**********************************************************

Peşi sıra cildiyeye gittim devlete. Doktor sağolsun baya inceledi. Hastalık geçmişimi, ailedeki hastalık geçmişini vs vs sordu etti ki şaşırdım. Devlet doktorları genelde böyle pek ilgilenmiyor. Kan testlerine gönderdi. Onların sonucu da yarın çıkacak. 

İlaveten Tetradox 100mg ve SivEx losyon yazdı. 

Sonuçlar çıktıkça paylaşacağım. 

Abi şuan ki beslenme düzenin nasıl acaba cildteki bazı acnelerin sorunu o oluyor genelde temizleme döneminde düşük kalori ve temizlik yapılıyor vucuta detox kürleri vs gibi 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.989
Leepriest35, Şimdi yazdı:

Abi şuan ki beslenme düzenin nasıl acaba cildteki bazı acnelerin sorunu o oluyor genelde temizleme döneminde düşük kalori ve temizlik yapılıyor vucuta detox kürleri vs gibi 

Hiç kesmedim beslenmeyi. Benim için düşük kalori demek çok hızla kilo vermek demek. Test sonuçlarından da göreceğin üzere yüksek testo düşük östrojen. Kalori ile beraber insülini de paralelinde düşürünce taşıyıcı kalmıyor. 

Ama benim sivilceler boldenon vücutta çalışmaya başladığında oldu. Beraberinde kıllanma da başladı. Zaten yarınki kan ve karaciğer testlerinden daha net anlarız. 

Umarım ordaki bir değerdendir de diyetle vs çözeriz :) 

Yarınki sonuca göre detox için kapını çalabilirim. Bir haftalık detoxun kasları yok edecek hali yok :D

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.989

image.thumb.png.5f3d6e1fb46bdfbcf5789a96e295b037.png

Kan testi de geldi.  O kadar uzun boldenona rağmen hemoglobin olması gereken yere gelmiş. Benim hemoglobin her zaman üst sınırın bir tık altında ve ya üstündedir. Kan verdiğimde biraz aşağılara düşer. Muhtemelen yıllardır düzenli kan verdiğim için vücut bunu rutin kabul ediyor.

Bu değerlerde gayet iyi. :)

Kaldı Total ve free testo, karaciğer enzim testleri.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.989

image.thumb.png.adf3abaa52fd8938bc7b4f6363bb4841.png

Karaciğer ve diğer testler de geldi. Bu teste tok girdğim için tokluk glukoz miktarı 95 çıkmış. Açlık 75 civarı çıkıyor genelde. Kolestrol ve diğerlerinin üst sınıra yakın olması yine tok ve bulkta olmaktan. Karaciğer gayet temiz. Bu teste göre 1 haftalık diyet iyi gelecek gibi duruyor. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    455

Abi senin ve benim gibi kas kazanmada zorluk çeken ektomorf insanların sonuç alabileceği 3-4 tane ilaç var: Deca, tren, dianabol ve anapolon. Testosteronu saymadım çünkü testoyu almamız gerekiyor zaten

Diğer küründe hem deca hem de tren olacağını yazmışsın, umarım o kürünü de en az yan etkiyle ve maksimum kazanımla bitirirsin

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.989
Feng, 13 dakika önce yazdı:

Lh in yuksek olmasi her zaman iyi degil hipogonadizim cikmaz umarim ne kadar az uyari ile testosteron seviyesi yuksekse o kadar iyi aslinda

Yarın tam olarak anlarız bunu. PCT sonrası yüksek çıkması çok anormal bir durum değil. Hipogonadizmin herhangi bir belirtisi yok. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.989

Merhaba arkadaşlar.

PCT testlerimin son parçası da geldi. Total testo, bilhassa yaşıma göre gayet iyi. Ama total testonun çok anlamı yok. Önemli olan free testo. O da ortalamanın üzerinde bir rakamda. 

Yani artık benim için bu kür bitmiştir. 

Şuan yapılması gereken tek şey 1 haftalık detox. Sevgili @Leepriest35kardeşimin bu konudaki tavsiyesine uyup detoxa gireceğim. Elbet kilo kaybı olacak lakin çok mesele değil. Bu dönemde kilo alınır ve verilir bunlar olağan akış. Önemli olan devamlılık. 

Şimdi yapılacak olan ise sırası ile 1 hafta detox, sonra sindirim sistemini dinlendirme ve tertemiz beslenme, yeniden kan, karaciğer, böbrek kontrolü. Her şey normal ise yeni kür. 1 şubat yeni kür hedefim 2 hafta kadar ötelenmiş olacak. 

Saygılarımla.

 testo.jpg.8bc4f5ab14bec417a6a54dd0cbd9ba8c.jpg

 

 

  • Beğen 5

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    62

Süreci profesyonelce yonettin abi. Benim gibi pct surecine girmis ve girecek olan arkadaslara bu konu basligi referans olsun. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.989
Feng, 2 dakika önce yazdı:

Masallah diyelim abi

Çok teşekkür ederim kardeşim. 

Daha önce de dediğim gibi benim vücut yüksek testosteron düşük E2 şeklinde doğal döngüsü var. Aynı şekilde hızlı tiroid bezleri ve düşük insülin olunca ister istemez kilo vermeye çok meyilli bir metabolizmaya sahip olmuş oluyorsun. PCT sürecinde klomeninde etkisi ile aldığım kilo beni baya mutlu etmişti. Şimdi üzerimden E2 etkisi de dağıldığına göre tahminen biraz daha kilo kaybederim. Artık sonraki tüm kürlerimi ve beslenmemi bu gerçeği referans alarak tasarlayacağım.

****************************************

Tüm süreç boyunca desteğini eksik etmeyen forum ahalisine, her takıldığım noktada sorduğum sorulara yılmadan cevap veren @LovingBurak Hocama, kendisi bilmese de yazdıkları ile bana mentorluk eden @metinav hocama çok teşekkür ederim.

  • Beğen 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    1.127
rastlantisal, 18 dakika önce yazdı:

Çok teşekkür ederim kardeşim. 

Daha önce de dediğim gibi benim vücut yüksek testosteron düşük E2 şeklinde doğal döngüsü var. Aynı şekilde hızlı tiroid bezleri ve düşük insülin olunca ister istemez kilo vermeye çok meyilli bir metabolizmaya sahip olmuş oluyorsun. PCT sürecinde klomeninde etkisi ile aldığım kilo beni baya mutlu etmişti. Şimdi üzerimden E2 etkisi de dağıldığına göre tahminen biraz daha kilo kaybederim. Artık sonraki tüm kürlerimi ve beslenmemi bu gerçeği referans alarak tasarlayacağım.

****************************************

Tüm süreç boyunca desteğini eksik etmeyen forum ahalisine, her takıldığım noktada sorduğum sorulara yılmadan cevap veren @LovingBurak Hocama, kendisi bilmese de yazdıkları ile bana mentorluk eden @metinav hocama çok teşekkür ederim.

Geçmiş olsun dede, yalnız o yedek ovitrelleyi başkasına vermeyecektin, burada yaşlı ve muhtaç başka dedeler varken, gözümden kaçtı sanma :P 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.989

Merhaba arkadaşlar.

Biliyorsunuz omuz sivilceleri ile başım belada. En son cildiyecinin verdiği SivEx %10 losyon + Tetradox 100mg hap bu sorunu yavaş yavaş çözüyormuş gibi görünüyor. 

Referans olması açısından ara ara sivilce sorunu ile ilgili denemelerimi ve deneyimlerimi burada paylaşmaya devam edeceğim.

Son klomenden bu yana 3 haftadan uzun süre geçti. testisler yeteri kadar büyümüştü kür sonunda. Pazartesiden itibaren beton gibi bir hal aldı. Ya normali bu idi de uzun süredir kürde olduğumdan ben unuttum ya da önceki PCT'de de deneyimlediğim testislerin doğal halinden daha iddealı olma hali hasıl oldu. 

  • Beğen 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testocu    113

Bende kürdeyim içi irinle dolu sivilce çıkmaya başladı ne önerirsiniz kürüm prop primo bolde oxan enj winstrol yazdklarınız için tşk ederim bu arada 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.989
Testocu, 4 saat önce yazdı:

Bende kürdeyim içi irinle dolu sivilce çıkmaya başladı ne önerirsiniz kürüm prop primo bolde oxan enj winstrol yazdklarınız için tşk ederim bu arada 

Sivilceler hangi bölgede?

 

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×