Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

metinav

Insülin dost mu, düşman mi ?

Önerilen İletiler



Mickey    597
Emrahtkty, 1 saat önce yazdı:

Lantusu kaça alıyorsun eczaneden abi bildiğim kadarıyla tanıdık vasıtasıyla alıyorsun arada ki farkı merak ettim?

Sadece Gh aliyorum disaridan, digerleri normal eczane fiyati

Bir kutu lantusu zaten bitiremezsin kolay kolay. Bende hala gecen seneden kalanlar var subat gibi kullanmayi dusunuyorum.

Aslinda keske sen de decayla insulin kullansaydin. Bolde ostrojeni asagi cekiyor bu buyume icin iyi bir sey degil. Deca gibi ostrojeni yuksek tutan ilacla insulin cok yakisir diye dusunuyorum. Besinlerin adeleye ulasmasinda birincil hormon ostrojendir.

Ancak bende hep boldeyle kullandim insulini aslinda oyle denk geldi. Decayla denemeyi cok istiyorum ve yaninda hgh:)

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrahtkty    1.004
Mickey, 1 dakika önce yazdı:

Sadece Gh aliyorum disaridan, digerleri normal eczane fiyati

Bir kutu lantusu zaten bitiremezsin kolay kolay. Bende hala gecen seneden kalanlar var subat gibi kullanmayi dusunuyorum.

Aslinda keske sen de decayla insulin kullansaydin. Bolde ostrojeni asagi cekiyor bu buyume icin iyi bir sey degil. Deca gibi ostrojeni yuksek tutan ilacla insulin cok yakisir diye dusunuyorum. Besinlerin adeleye ulasmasinda birincil hormon ostrojendir.

Ancak bende hep boldeyle kullandim insulini aslinda oyle denk geldi. Decayla denemeyi cok istiyorum ve yaninda hgh:)

Anladım abi kullanmaya karar verirsem ayrı bir Başlık altında konusunu acıcam yardımlarına ihtiyacım olucak

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    234
metinav, 10.06.2020 - 20:05 yazdı:

Lantus günde bir defa vurulur. Levemir sabah ve gece yatmadan önce.Bu kullanim anlatimlari seker hastalari icin. Bizim olayimiz baska. Lantusu sabah kalkar kalkmaz vurmali.Gun boyunca beslenme sürecegi icin anabolik gelisim kesintisiz sürer.Gece vurup yatsan kac defa yemek yiyeceksin ? Uykuda metabolizman sindirim sistemin yavasliyor.Seni tanimiyoruz, durumun ne ? Biraz tanitirmisin kendini ? İnsülin mi kullaniyorsun , sporcumusun ?

Hocam ortalama 4500 kalori beslenen bir sporcu ortalama kaç İÜ lantus vurmalı ? Birde bu kaloriyi 3-4 öğünde tüketmek yeterli olur mu ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrahtkty    1.004
Askabar, Bir saat önce yazdı:

Hocam ortalama 4500 kalori beslenen bir sporcu ortalama kaç İÜ lantus vurmalı ? Birde bu kaloriyi 3-4 öğünde tüketmek yeterli olur mu ?

Dozu deneyerek bulmak gerekmiş 15 ile başlarsın yetmezse 20 gibi bu sene bulk yaparken kullanıcam bilgilendirici bir konu açarım duruma göre 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    405
Emrahtkty, 2 saat önce yazdı:

Dozu deneyerek bulmak gerekmiş 15 ile başlarsın yetmezse 20 gibi bu sene bulk yaparken kullanıcam bilgilendirici bir konu açarım duruma göre 

Kanka senin tren kürü nasıl geçiyor şuan

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrahtkty    1.004
hectordoyle, 13 dakika önce yazdı:

Kanka senin tren kürü nasıl geçiyor şuan

Güzel kankam iyi gidiyor diyet yoruyor ama 12 cm kadar inceldi belim 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    2.735
Askabar, 10 saat önce yazdı:

Hocam ortalama 4500 kalori beslenen bir sporcu ortalama kaç İÜ lantus vurmalı ? Birde bu kaloriyi 3-4 öğünde tüketmek yeterli olur mu ?

Kardeşim bu konuyu açtığım konu başlığında elden geldiğince detaylı anlattım, oraya bir göz at.Uygulamalı olarak kullanan bazı arkadaşlardan nasıl, ne zaman, hangi dozlarda kullandıklarıyla ilgili de bilgi alabilirsin.Açıkçası sana hangi dozun yeteceği sana özeldir, bunu benim buradan söylemem mümkün değil.Metabolizmamız enerji harcama şeklimiz miktarımız, insüline verdiğimiz yanıt vb. hep farklı...

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrahtkty    1.004

Metin abi iyi geceler, sence kısa esterli insulini az karbonhidrat alırken de kullanmak mantıklı mı yoksa tam bulk sezonda mı kullanmalıyız örneğin kendimden örnek vereyim suan istediğim forma geldim sert diyet sonrası rebound dönemindeyim biraz karb ve yağ makrosunu arttırdım ama aman aman değil bu dönemde kullanılması büyüme için uygun mudur yoksa tam bulk sezonda mı devreye sokmalıyız? @metinav

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    2.735
Emrahtkty, 19 saat önce yazdı:

Metin abi iyi geceler, sence kısa esterli insulini az karbonhidrat alırken de kullanmak mantıklı mı yoksa tam bulk sezonda mı kullanmalıyız örneğin kendimden örnek vereyim suan istediğim forma geldim sert diyet sonrası rebound dönemindeyim biraz karb ve yağ makrosunu arttırdım ama aman aman değil bu dönemde kullanılması büyüme için uygun mudur yoksa tam bulk sezonda mı devreye sokmalıyız? @metinav

Büyümen için yeterli besin aldıktan sonra her dönem kullanabilirsin.Sadece yağlanmayacak seviyeyi tespit etmen lazım.Yoksa defineyken bulk olabilirsin...En düşük dozlarda bir süre kullanıp test edebilirsin.Açlık krizleri yaşatırsa diyetine sadık kalabilirmisin bilemiyorum :)

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×