Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

aykt34

Hgh frag kullanmaya başladım

Önerilen İletiler

aykt34    1

merhaba 2 gün önce hgh frag kullanmaya başladım hayatım da ilk defa supplement dışında bişey kullandım daha az yan etkisi olduğu için hgh frag tercih ettim bilgilendirmek için konu açıyorum amacım yağ yakmak sonuçları buradan paylaşırım 2 haftaya etki eder diye düşünüyorum

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


aykt34    1

ilacı 5 gündür(ilk 3 gün 300 mcg son 2 gün sabah akşam 200 mcg) kullanıyorum bu kadar erken etki eder mi bilmiyorum ama normalde sabah tartıldığımda 63-64 kilo civarı olurdum şimdi 61 e düştüğümü gördüm spor(ortalama) ve diyetle destekliyorum amacım kilo vermek değil yağ yakmak ama böyle giderse amacıma ulaşırım gibi

tarihinde aykt34 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
aykt34    1

yağ oranı yüzde 18lerden 8lere düşmüş bugün ölçüm yaptırdım hfh + igf kombin olarak kullandım hgh 2 flakon igf 4 flakon bitirdim yağ oranım düştü bu güzel ancak göbek göğüs bölgesindeki yağlanma tam olarak geçmedi amacım bunların gitmesiydi bu kadar yaz yağ oranı olmasınar rağmen gitmemesi inanılmaz farklı yöntemler deniyicem artık

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    3.023

Ben iki resim arasinda bir fark göremedim :) Peptid sağlam mi acaba ? Bende şuan igf1 lr3 ve fragment kullaniyorum ve vucudumun inceldigini ve devamli pump oldugumu hissediyorum.Dusuk doz pek etkili degil peptid de...Pct ye baslar baslamaz kullandim hala da bir ay daha devam edicem.Karin bolgesi yaglari icin soguk lipoliz denilen bir yontem var ve cok tavsiye ediliyor.Arastirmani tavsiye ederim...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
aykt34    1
metinav, 28 dakika önce yazdı:

Ben iki resim arasinda bir fark göremedim :) Peptid sağlam mi acaba ? Bende şuan igf1 lr3 ve fragment kullaniyorum ve vucudumun inceldigini ve devamli pump oldugumu hissediyorum.Dusuk doz pek etkili degil peptid de...Pct ye baslar baslamaz kullandim hala da bir ay daha devam edicem.Karin bolgesi yaglari icin soguk lipoliz denilen bir yontem var ve cok tavsiye ediliyor.Arastirmani tavsiye ederim...

soğuk lipoliz yöntemini yarın deniyicem hocam peptitler sağlam igfyi buradan aldım dediğim gibi yağ oranı düştü düşmesine ama göbek ve göğüs bölgesi istediğim gibi olmadı malesef 

 

aslında biraz eski foto paylaşmışım bu daha günceli

 

http://i.hizliresim.com/Bz1gQj.jpg

tarihinde aykt34 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
aykt34    1

bu süreçte baya bi zayıfladım 67 68 lerden 59a kadar düştüm şuan 63üm görenler bi deri bi kemik kalmışsın diyodu ama vücut göbek ve üst bölgedeki yağları yakmamak için direndi sanırım bu soğuk lipoliz işe yarar diye düşünüyorum onun sonuçlarınıda paylaşırım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Muro9078    24
metinav, 29.08.2018 - 15:36 yazdı:

Ben iki resim arasinda bir fark göremedim :) Peptid sağlam mi acaba ? Bende şuan igf1 lr3 ve fragment kullaniyorum ve vucudumun inceldigini ve devamli pump oldugumu hissediyorum.Dusuk doz pek etkili degil peptid de...Pct ye baslar baslamaz kullandim hala da bir ay daha devam edicem.Karin bolgesi yaglari icin soguk lipoliz denilen bir yontem var ve cok tavsiye ediliyor.Arastirmani tavsiye ederim...

Hocam saygılar bende önümüzdeki ay fragmente başlamayı düşünüyorum nasıl etkiler gördünüz vücudu istenildigi şekilde açıyormu

saygılar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zelgu    9
gönderildi (düzenlendi)

Hocalar daha iyi bilir ama bence bu vücuda hiç kimyasal sokma, sıkıntın çok fazla yağa sahip olmak değil kas kütlesine sahip olmamak. Yağ gidince şekilli bi göğüsün olmayacak bu sefer düz aşırı zayıf bi gçğüs olacak, yağ yakmak yerine clean bulkla kütle koymaya çalış bence göğüse biraz kas eklersen yağlı gibi değil fit ve toplu görünecek olay yağ değil yani

tarihinde Zelgu tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Muro9078    24
Zelgu, 10 dakika önce yazdı:

Hocalar daha iyi bilir ama bence bu vücuda hiç kimyasal sokma, sıkıntın çok fazla yağa sahip olmak değil kas kütlesine sahip olmamak. Yağ gidince şekilli bi göğüsün olmayacak bu sefer düz aşırı zayıf bi gçğüs olacak, yağ yakmak yerine clean bulkla kütle koymaya çalış bence göğüse biraz kas eklersen yağlı gibi değil fit ve toplu görünecek olay yağ değil yani

Yanlış anlaşıldı galiba benim ölçümlerim degil 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×