Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

laxers

Ilk kürümü yapmayı planlıyorum fakat neler kullanmalıyım bilgim yok! bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

laxers    0

Merhaba arkadaşlar, selamlar.

2 yıldır düzenli spor yapıyorum son 3 ay bıraktım başlamadan önce test verdim testlerim pek iç açıcı değil cinsel yönden de hiç isteğim kalmadı testosteron enanthate kullanmayı düşünüyorum yanına ne eklemeliyim primobolan veya winstrol kullanmam jinekomasti yapar mı? 

KİŞİSEL BİLGİLERİM:

  • 20 yaşındayım
  • 1.88 boy
  • 83 kg

KAN TESTİ SONUÇLARIM:

1996B827-72B3-479B-92D5-6FE3CFE1302C.thumb.jpeg.b2159693e635e24ba86221706197b4af.jpeg C340A63D-E635-4953-8FEB-02E328997C9C.thumb.jpeg.4e1270f6630b4c8e2fc8a13b3063a6b5.jpeg DABFD21F-E9BF-4E53-8420-DA11E03FC802.jpeg.881a256346d25e6011c4d1456bbdd526.jpeg

GÜNCEL FORM:

IMG_1107.thumb.jpeg.51d032c282107ee76706f9f5dd3ef34c.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


hocam haddime değil ama bi ince yağ yakımı sonrasında kür düşünmek çok daha mantıklı olur gibi haricinde kür tavsiyesi yapacak tecrübede değilim bilgili arkadaşlar elbet yorumda bulunacaktır.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
laxers, 32 dakika önce yazdı:

hocam şuan hormonlardan dolayı hiç birşey yapasım gelmiyor sürekli yorgun hissediyorum @xonmnegietsz

bence yavas yavas sisteme gelen kardiyo ve beslenme ile bir çok değerde olumlu ilerleme olacaktır diye düşünüyorum  denemekte fayda var 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
parfait16    42

Merhaba, öncelikle doğal yollarla testesteron düşüklüğünü çözmen ve yağ oranını Spor düzenini oturtarak düşürmeni tavsiye ederim. Serko hocamızın bitkisel kürü seni baya toparlayacaktır. Bu yağ oranlarında E2 seviyelerini zor kontrol altında tutarsın naçizane bir tavsiye sadece :)

Edit: kalori açığı yapmakta fayda var 

tarihinde parfait16 tarafından düzenlendi
Tavsiye düzenlemesi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
laxers    0
parfait16, 24 dakika önce yazdı:

Merhaba, öncelikle doğal yollarla testesteron düşüklüğünü çözmen ve yağ oranını Spor düzenini oturtarak düşürmeni tavsiye ederim. Serko hocamızın bitkisel kürü seni baya toparlayacaktır. Bu yağ oranlarında E2 seviyelerini zor kontrol altında tutarsın naçizane bir tavsiye sadece :)

Edit: kalori açığı yapmakta fayda var 

hocam çok teşekkür ederim görüşünüz için şuan kaslarımda kemiklerimde ağrı var hiç bi şekilde cinsel istek yok kesin olarak testosteron enanthante kullanıcam yanına tren mi atmalıyım prolaktini baskılayacak ne kullanabilirim hocam uzun süreli kullanım düşünüyorum 24 hafta gibi ilk 4 hafta 250 test daha sonrasında primobolan masterolon yada tren başlıycam test i 400 e atıp bunları 250 300 e çekicem ek olarak cinsel isteksizlik vücutta yağlanma çok stres yaptırıyor bana bu döngüyü kırmak için kür e girmek istiyorum

tarihinde laxers tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275
laxers, 2 saat önce yazdı:

hocam çok teşekkür ederim görüşünüz için şuan kaslarımda kemiklerimde ağrı var hiç bi şekilde cinsel istek yok kesin olarak testosteron enanthante kullanıcam yanına tren mi atmalıyım prolaktini baskılayacak ne kullanabilirim hocam uzun süreli kullanım düşünüyorum 24 hafta gibi ilk 4 hafta 250 test daha sonrasında primobolan masterolon yada tren başlıycam test i 400 e atıp bunları 250 300 e çekicem ek olarak cinsel isteksizlik vücutta yağlanma çok stres yaptırıyor bana bu döngüyü kırmak için kür e girmek istiyorum

Prolaktin baskılamak ve tren nasıl aynı cümlede geçiyor onu aklım almadı mesela. Hicbirseye isteğin yoksa çık dışarı yürüyüş yap şu vücudunu az forma sok, biraz forumda araştırma yap bu işlere öyle kalkış derim. Ki sen vücudunda başı ilaçların bile nasıl bir yan etki, aromataz profili çizeceğini bilmeden tren filan diyorsun işin zor. Günün sonunda yağlanmanın tek sebebi hastalığın yoksa ağzına giren çıkan besinlerden kalorilerden ibaret, ağzını tutabilirsen kilo vermek cidden çok basit tavsiye ederim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ulashaksu    28
laxers, 8 saat önce yazdı:

hocam çok teşekkür ederim görüşünüz için şuan kaslarımda kemiklerimde ağrı var hiç bi şekilde cinsel istek yok kesin olarak testosteron enanthante kullanıcam yanına tren mi atmalıyım prolaktini baskılayacak ne kullanabilirim hocam uzun süreli kullanım düşünüyorum 24 hafta gibi ilk 4 hafta 250 test daha sonrasında primobolan masterolon yada tren başlıycam test i 400 e atıp bunları 250 300 e çekicem ek olarak cinsel isteksizlik vücutta yağlanma çok stres yaptırıyor bana bu döngüyü kırmak için kür e girmek istiyorum

Bench-Squat-Deadlift-Barfiks. En az 3 ay düzenlie yap gerekirse boş bar ile başla. Değerlerin normale dönmeye başlayacaktır. Temiz beslen biraz da porsiyonlarına dikkat et. Daha 20 yaşındasın çok büyük bir potansiyelin var, ilaç işine bulaşmak için çok erken. İlaç hakkında da hiçbir bilgin olmadığı aşikar. Bu kadar bilgisizken bu konularda kesinlikle uzak dur. Sonrasında çok çok çok pişman olursun. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16

Biraz tahmin üzerine bir yorum olacak.

O testosteron seviyesin de olup cinsellik konusunda hiçbir sorun yaşamayan muhtemelen binlerce insan var. Asıl sorun prolaktin seviyen çok yüksek. Hayat enerjini kaybetmiş durumdasın , sen cinsel isteksizlikten dolayı her şeyin ters gittiğini düşünüyorsun. Tam tersin enerjin modun düşük her şey ters gidiyor bu yüzden cinsel isteksizlikte bunlardan biri. 

Kısa da olsa konuşmalarına bakınca bunalımdasın ve ne olursa olsun bir çıkış yolu bulayım başıma ne geleceği umrumda değil düşüncesinde gibisin, bu kafayla yaptığın her şey daha da batırma potansiyelin var. Benim önerim ilaçlardan ve hormonlardan önce kafa olarak kendini toparlaman, dışarı çık , birileriyle konuş , sorunların varsa çözmeye çalış , çözülmüyorsa da kafana takma , amaç edin hobi edin kendine gel. Kendine gelip mantıklı düşünmeye başladığın an istediğini yapabilirsin planlayarak.

Prolaktin değerinin üzerine git testoterondan önce.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197

Haftada iki bacak calıs testoyu yükseltir bir kaç ay diyetle git sonra Testo Masteron deneyebilirsin tren falan deneme daha hormon üzerine bilgin yok hepten kuş ötmicek 😃

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
laxers    0

prolaktin için 1 adet dostinex atsam nasıl olur hocam yarım mı atıyım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
laxers    0
Ferdikra, 5 dakika önce yazdı:

Ceyrek at

teşekkür ederim haftada bir çeyrek mi atmalıyım ne zaman kan testi veriyim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
laxers, 1 saat önce yazdı:

teşekkür ederim haftada bir çeyrek mi atmalıyım ne zaman kan testi veriyim

İlaç kullanmıyosan  ceyrek at bikere duruma bak 1 hafta 10 gun sonra test ver istersen 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
laxers    0

iyi akşamlar arkadaşlar bu gün elime ulaşan testonun orijinalliğini nasıl anlayabilirim çok uygun fiyata aldım enjekte etmeye korkuyorum enfeksiyon vs gibi bir durum oluşur diye sağlık ocağında vurdursam bi sıkıntı yaşar mıyım?

ÜRÜNLER:

IMG_9513.thumb.png.fb85caea3ac327833eadf12aee7a582c.png IMG_9514.thumb.png.e4cfec726f0365d735f8f044a8637ac2.png IMG_9515.thumb.png.2480d214d65a02f36b5df408e74db38f.png IMG_9516.thumb.png.73af51dc1230cd13ecd31f7648747bd6.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275

 Özel sağlık kabinleri vurur belki ya da mahallelerde eski ebeler filan oluyor onlar vurur onun dışında herhangi bir sağlık kuruluşunda vurulacağını sanmıyorum tanıdığın biri yoksa. İnternette zibilyon tane video var kendine vurman en iyisi bacaktan vurabilirsin çok basit.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
laxers    0
BBurak, Şimdi yazdı:

 Özel sağlık kabinleri vurur belki ya da mahallelerde eski ebeler filan oluyor onlar vurur onun dışında herhangi bir sağlık kuruluşunda vurulacağını sanmıyorum tanıdığın biri yoksa. İnternette zibilyon tane video var kendine vurman en iyisi bacaktan vurabilirsin çok basit.

orjinalliğine güvenmediğim için kendim vurmak istemedim sizce ürün orjinal mi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
efesarac    24
laxers, 1 dakika önce yazdı:

orjinalliğine güvenmediğim için kendim vurmak istemedim sizce ürün orjinal mi

iran testonun sahtesini bulmak marifettir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275
laxers, 1 dakika önce yazdı:

orjinalliğine güvenmediğim için kendim vurmak istemedim sizce ürün orjinal mi

Yani ürünün doluluğundan ziyade ilaç steril ve sağlıklı bir ortamda üretilmediyse bunu profesör doktorda vursa o ilaç vücuduna giriyor, bakkal amcada vursa aynı yere giriyor. Bundan ziyade korkacağın şey ilacın içindeki her hangi bir maddeye alerjin olabileceği olmalı. Bunun içinde ilk enjeksiyonları tıbbi bir ortamda vurman daha güvenli olacaktır tabii.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
laxers    0
efesarac, 2 dakika önce yazdı:

iran testonun sahtesini bulmak marifettir.

hocam 800 tl ye aldım 😄 protein tozu daha pahalı nasıl güveneyim ki şimdi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
efesarac    24
laxers, 1 dakika önce yazdı:

hocam 800 tl ye aldım 😄 protein tozu daha pahalı nasıl güveneyim ki şimdi

iranda çok daha ucuz. gidip sahtesini üretmeye uğraşacağı düşünülmüyor. 800tl normal güzel bir fiyat. orijinalliği için vurup kan vermekten başka çözümü yok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224
laxers, 6 dakika önce yazdı:

hocam 800 tl ye aldım 😄 protein tozu daha pahalı nasıl güveneyim ki şimdi

Testonun hammadesi ucuz zaten birde iran en ucuz testosterone normal fiyatı. Kendin vur en fazla ödem ağrı yapar enfeksiyondan ölecek halin yok.

  • ahahaha 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
laxers    0
deluxes, 12 dakika önce yazdı:

Testonun hammadesi ucuz zaten birde iran en ucuz testosterone normal fiyatı. Kendin vur en fazla ödem ağrı yapar enfeksiyondan ölecek halin yok.

2 haftaya atarım sonuçları kaç günde belli eder etkilerini 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224
laxers, 22 dakika önce yazdı:

2 haftaya atarım sonuçları kaç günde belli eder etkilerini 

4. 5. hafta belli eder etkilerini

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AREN    363
laxers, 5.08.2025 - 00:12 yazdı:

hocam çok teşekkür ederim görüşünüz için şuan kaslarımda kemiklerimde ağrı var hiç bi şekilde cinsel istek yok kesin olarak testosteron enanthante kullanıcam yanına tren mi atmalıyım prolaktini baskılayacak ne kullanabilirim hocam uzun süreli kullanım düşünüyorum 24 hafta gibi ilk 4 hafta 250 test daha sonrasında primobolan masterolon yada tren başlıycam test i 400 e atıp bunları 250 300 e çekicem ek olarak cinsel isteksizlik vücutta yağlanma çok stres yaptırıyor bana bu döngüyü kırmak için kür e girmek istiyorum

Hiç spor yapmış birine benzemiyorsun? Bu kadar yağ oranında 303 total test. çok normal bi adam akıllı diyet yapmayı düşündün mü? Cinsel isteğinin olmaması sadece testosteron’a bağlı değildir! Kaşlarında kemiklerinde de ağrı varsa algoloji doktoruna görünebilirsin. Benim gözümde de psikolojin hele hiç iyi değil! Ki ilk küründen trenden bahsediyorsun?? Git psikolojini düzelt kardeşim sonra ilaç düşünürsün 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Vassa
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.
      32 yaşında 184 cm boyundayım ve şu an 81 kg ağırlığındayım. Spora yeniden başladığım dönemde ise yaklaşık 100 kg civarındaydım. Konuya eklediğim fotoğraflarda tüm süreci kronolojik olarak paylaşıyorum. Güncel formumu en sona koydum yazısız olan fotoğraflar.. Fotoğrafların üzerinde tarih ve kilo bilgileri de yer alıyor. Güncel kan tahlillerimde mevcut.(Öströjen vs onları yaptıramadım) Spor geçmişim aslında daha eskiye dayanıyor. Çocukluğumdan beri yüzme ve basketbol ile ilgilendim. Vücut geliştirmeye ise ilk olarak 2010 yılında başladım. Yaklaşık 3-4 yıl boyunca düzensiz ve aralıklı şekilde devam ettim. Sonrasında 5-6 yıllık bir ara verdim ve yaklaşık 2.5 yıl önce tekrar düzenli olarak ağırlık antrenmanlarına başladım.
      Son 6 aylık dönemde beslenme ve antrenman disiplinim eskiye göre oldukça gevşemişti. Buna rağmen haftada minimum 2-3 gün spor salonuna gitmeye devam ettim. Bu süreçte yağlanarak tekrar 87 kg seviyelerine kadar çıktım. 20 Nisan itibarıyla yeniden diyetime ve antrenmanlarıma ciddi şekilde odaklandım. Şu an haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum. Buna ek olarak haftanın 7 günü 20-40 dakika arasında, yaklaşık 120 nabız civarında kardiyo uyguluyorum.
      Asıl merak ettiğim konu ise testosteron enanthate kullanımı. Haftalık 250 mg testosteron enanthate ile başlamayı düşünüyorum. Hedefim profesyonel seviyede bir yarışma fiziği ya da aşırı hacimli bir görüntü değil. Ancak tamamen atletik ve ince bir görünüm de istemiyorum. Bir miktar hacimli, omuzları ve üst gövdesi daha dolu duran, kas kütlesi belirgin ama estetik çizgisini koruyan bir fizik hedefliyorum.
      Yanına farklı bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum.
      Bunun iki temel sebebi var:
      Maddi tarafı. Ulaşmak istediğim fiziğin daha agresif kombinasyonlar gerektirdiğini düşünmemem. (Emin değilim) Sorularım:
      Sizce haftalık 250 mg testosteron enanthate ile, mevcut fiziksel durumum ve geçmişim göz önüne alındığında görüntümde tatmin edici bir değişim olur mu? Özellikle daha dolu, daha sert ve bir miktar daha hacimli görünmek açısından beklentilerimi karşılar mı? FORM CHECK:
            
      KAN TESTLERİ:

      Tecrübeli arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini merak ediyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.
    • Yazan: androjenik
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Abimle beraber bir kür yapalım diyoruz yaklaşık 2 yıllık fitness ondan öncede ikimizin de uzun bi yüzme geçmişi var ben 18 o 26 yaşında kendisi taylanda gitti ve 2 250mg testo 1 250mg sustanon aldı ilaçların kalitesi hakkında şüphemiz yok eczaneden alındı hepsi ben daha güvenli temiz gidelim diye 10 hafta 250 mg sonrasında pct ile kürü kapatalım temiz kütle koyalım diyorum o ise sustanonu ikiye bölüp 5 hafta sustanon sonrası uzun ester enanthate ile devam edelim diyor ben ise bunun fazla hormonel dalga yaratacağını ilk kürde sadece tek ester testo kullanıp üstümüzde nasıl etki bırakacağını görme amaçlı yaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum ekstra şunu alabilirsiniz vs. gibi tavsiyelerinizi veya dikkat etmem gereken şeyler konusunda yardımcı olduğunuz için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Servantekin12
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      ilk kürümü yapmaya karar verdim yaklaşık 3 aydır devamlı ve düzenli spor yapıyorum onun öncesinde düzensiz şekilde 1 sene daha spor geçmişim var fakat öncesinde yaklaşık 10 sene boyunca kickboks ve futbol hakemliği yaptım hep sporla iç içeyim Almanya da yaşıyorum ve burada yaşadığım için kan testi vermeden ve pct yapmadan kür yapmayı planlıyorum kür bitiminde trt yapacağım.  Amacım 85-90 kilo arası kütleli olmak karın kasından ziyade kıyafet altında güzel durmak istiyorum cevap verecek hocalarıma abi kardeşlerime şimdiden teşekkür ediyorum herkese iyi forumlar.
      KİŞİSEL BİLGİERLİM:
      yaş : 23 boy : 167 kilo : 71.5 KÜR İÇERİĞİM:
      Testesteron enhanthate 250 mg (her 5günde bir) (toplam 50 gün) Npp 100 mg (her 5günde bir) (toplam 50 gün) Diananol 30mg (günlük) (toplam 5 hafta) İlk bu ilaçlarla 50 günü tamamlayınca şu ilaçlarla devam edeceğim ;
      Testosterone Propionate 100mg (3 günde bir)(toplam 30 gün) Drostanolone Propionate 100mg (3 günde bir)(toplam 30 gün) SORULARIM:
      Sizce kür sırasında olmazsa olmaz mct olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyonu kalçadan ve bacaktan düşünüyorum her iki ilacı da bir şırıngaya çekip enjekte etmemin bir zararı olur mu ? Kür de kafanıza yatmayan değiştirmemi düşündüğünüz yerler nereler ? GÜNCEL FORM:

    • Yazan: cglr
      Öncelikle herkesin kurban bayramı mübarek olsun.
      Ben Diyetisyenim 4 yıldır spor yapıyorum uzun süredir kür düşüncem vardı ve artık karar verdim ilk kürüme başlayacağım hedefim temiz kuru bir kütle eklemek. 
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 24 Boy: 1.78 Kilo: 79 Vücüt şeklim için bilgi ve foto ekliyprum kollar 43.5 incline bench 110 6 tekrar atabiliyorum göğüslerimdeki damarlarıda görebiliyorum Diyetisyen olduğum için beslenmemi kusursuz ayarlayabilirim antremanıda ayarlarım tek ve en büyük sorun ilaç süreci
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosterone enanthate Boldenone Masteron (Hepside zphc 1ml ampüllerde aynı satıcı ve markayı kullanan arkadaşım var ve evet çalışıyor)  5.6. haftada bir kan testi vereceğim. Olabildiğince araştırdım forumları okudum ancak hala bilgisiz olduğumun farkındayım onun için buradayım. Şu anlık aklımda 12-15 hafta gibi bir süreç var belki uzatadabilirim ancak haftalık mg planlamalarımda enjeksiyon günlerimde enjeksiyonda d yada e vitamini ile birlikte enjekte etme eczaneden almam gereken koruyucular vb. yani kısaca süreç hakkında bilgili tecrübeli kişilerden yardım istiyorum. Şimdiden hepinize ayırdığınız vakit için teşekkür ederim.  
    • Yazan: eemirtml
      Merhaba arkadaşlar,
      İlk kez kür yağacağım. Belirli bir bilgi birikimim var ama tecrübeli arkadaşlardan da destek almak isterim.4-5 senedir aralıklı şekilde spor yapıyorum. Verdiğim bu aralardan dolayı bir türlü istediğim kütleye ulaşamadım.
      Kişisel Bilgiler;
      Boy: 168 Kilo: 61 Hedefim;
      5 aylık bir kür süresinde güzel bir hacim ile 70'li kilolara çıkmak. İştahla alakalı bir sorunum yok 1 kiloysa bir kilo da yerim pirinç. Kürde aşırı toksik ürünlerden kaçınarak sağlığımı riske atmamak. Aklımda olan ürünler ve dozlar;
      Teste e max 500mg Primo x mg Bolde x mg Npp x mg Bunların dışına çıkmayı düşünmüyorum. Hepsini de aynı anda kullanmak istemiyorum en iyi kombinasyonu arıyorum.
      Not: Direkt bir küre başlamama da gerek yok önerdiğiniz protokoller varsa (only testo kan testi vb.) onları da uygulayabilirim. Ama kürün kafamda oturmaması yoruyor.
        

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×