Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

BBurak

Testosteron+boldenon ilk kür günlüğüm hk.

Önerilen İletiler

BBurak    275

Selam dostlar,

Yaklaşık 2 senedir forumda aktifim. Daha önce bir SARMs kürü deneyimim olmuştu ama bu sefer daha ciddi ve planlı bir şekilde ilk enjeksiyon kürüne başlıyorum.

Önce kendimi tanıtayım:

  • Boy: 178 cm
  • Kilo: 89 kg
  • Yaş: 24
  • Spor geçmişi: 2017’den beri ağırlık antrenmanları, öncesinde çocuklukta yüzme ve taekwondo geçmişim var.

Mesleğim gereği bu spora istikrarlı şekilde tutunmak hep zor oldu; 7-8 yıldır hep "başla-bırak" döngüsünde ilerledim. Ama bu süreci artık bilinçli bir şekilde, hem fiziksel hem mental anlamda hazır olarak başlatıyorum.

Başlamadan önce:

  • Formu toparladım
  • Ağırlıkları rayına soktum
  • Ailevi ve psikolojik yükleri çözdüm
  • Maddi-manevi altyapıyı hazırladım

Kür içeriğim:

  • Testosteron
  • Boldenon

Planım:

  • Düşük dozlarla 20 haftalık bir süreç
  • Düzenli kan değerleri takibi
  • Gerekli destek ürünlerini eksiksiz kullanmak
  • Süreci sizlerle paylaşmak ve geri bildirimlerinizi almak

Kullanacağım marka: 

  • ZPHC

Tüm kan değerlerim şimdilik temiz. Artık içimde kalan o hevesi gerçekleştirme zamanı geldi.
Yorum, öneri, eleştiri – her şeye açığım.

Saygılar, sevgiler. :)

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Cesim    0

Hocam hayırlı olsun fakat zphc için çok kötü yorumlar okudum sahtelerinin çok olduğu konusunda. iyi cesaret etmişsiniz.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275
Cesim, 3 dakika önce yazdı:

Hocam hayırlı olsun fakat zphc için çok kötü yorumlar okudum sahtelerinin çok olduğu konusunda. iyi cesaret etmişsiniz.

 Ürün tercihim konusunda iki seçeneğim vardı: Güvenilir bir kaynaktan yerli ürün almak ya da 1. elden ZPHC temin etmek. Tedarik ettiğim kişi, sektörde oldukça bilinen ve genellikle yarışmacı düzeyindeki sporculara ürün sağlayan biri. Ürünleri sadece referansla veriyor ve ben de tanınmış bir pro yarışmacı aracılığıyla ulaştım. Forumda bu kişiyi tanıyan çok az kişi olduğunu düşünüyorum, sadece birkaç değerli ve tecrübeli üye dışında. Yine de biraz şans işi 6-8 haftalarda test yapacağım o zaman doluluğuna bakarız. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    79

İsteğe bağlı temiz dediğin kan testlerini ve formunu da ekleyebilirsin. Vlog tarzında olur.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jöhtürk    62

hayırlı olsun, sağlıklı ve başarılı bir kür geçirmeniz dileğiyle. 

ilaç markası olarak inşallah benim yaşadıklarımı yaşamazsın hocam. çalışan ilacı bulana kadar 3 marka değiştirip dolandırıldım 😄 10 hafta kadar dolandırılma kürü yaptım resmen 😄

en temiz en garanti yol, sol alt wp butonu. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275
Komutan, 21 dakika önce yazdı:

İsteğe bağlı temiz dediğin kan testlerini ve formunu da ekleyebilirsin. Vlog tarzında olur.

Hocam formum ve kan değerlerim geçmiş gönderilerde olduğu için buraya da yığmak istemedim. Daha çok ilaçtan 6 hafta sonraki form ve kan değerleri ve aralarındaki farka bakarız. Teşekkür ederim yorumun için.

Jöhtürk, 19 dakika önce yazdı:

hayırlı olsun, sağlıklı ve başarılı bir kür geçirmeniz dileğiyle. 

ilaç markası olarak inşallah benim yaşadıklarımı yaşamazsın hocam. çalışan ilacı bulana kadar 3 marka değiştirip dolandırıldım 😄 10 hafta kadar dolandırılma kürü yaptım resmen 😄

en temiz en garanti yol, sol alt wp butonu. 

 Kesinlikle katılıyorum hocam. Teşekkürler.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404

Seni sarms kürlerinden beri takip ediyorum umarım her şey gönlünce olur işleri rayına oturtmana sevindim. Öncesinde güncel form gelirse çok iyi olur 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275

 Herkese tekrardan selamlar. Bu hafta 2. enjeksiyonumu oldum. Sürece 320 mg testosteron + 250 mg boldenon ile başlamıştım. Fakat yağ yakım süreci geçireceğim için, ilk 4-5 hafta 200 mg testosteron ve 100-125 mg boldenon ile devam etme kararı aldım. 2. enjeksiyonumu da buna göre yaptırdım. 

Şu an boldenonu arttırmak istiyorum. Testosteronu 200 mg’da sabit tutup, boldenonu 250 mg seviyesine çekebilir miyim? E2 açısından bir sıkıntı yaşarsam testosteronu artırabilirim fakat mevcut yağ oranımla bu sorunu yaşayacağımı sanmıyorum. Halihazırda kür öncesi tam kan ve idrar tahlilleri dahil olmak üzere check-up yaptım. Bir sorun yok. Beslenme ve kardiyo düzenim oturmuş bir şekilde ilerliyorum sadece kafamı ilaç protokolü kurcalıyor.

İki enjeksiyon da haftada 1 olmasına rağmen, ilaca ek olarak 1 ml Evigen de çektirdim. Sağlık kabininde vurduruyorum. Ödemi, apseyi geçtim, neredeyse ağrı bile yaşamadım diyebilirim: sanırım evigen ve biraz genetik şans bu konuda işe yaradı :).  Soğuk ölçümler:

  • Omuz: 123 
  • Göğüs: 103
  • Bel: 96 
  • Kalça: 103 
  • Üst Bacak: 59
  • Boyun: 38
  • Calf: 38 
  • Kol: 42 
  • Yağ oranı: %25-30. Ek olarak boyum 178 kilom 90.

Kısaca: 200 testo 250 boldenon sorun olur mu ? Definisyon sürecime 500 mg matofin eklemem konusunda yorumunuz ne olur? @Diver @rastlantisal 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275

Selamlar yaklaşık 25 günlük testosteron, boldenon kürü uyguluyorum. Dozlarım 200 testo e. 250 boldenon şeklinde. Natural haldeyken total testom 315 civarındaydı, sizce ilaçlar underdose olabilir mi?

Enjeksiyondan 2 gün sonra tahlil verdim. 

1.png 2.png 3.png 4.png

Diver, 01.06.2025 - 23:40 yazdı:

Dostum o kadar anlatmışsın eline sağlık ama fotoğraf istiyoruz sende biliyorsun :) Bu yağ oranında ben kür önermiyorum. Östrojen dengesini hele de ilk kür deneyiminde sağlamak zor olacaktır.  Dozlar düşük fakat östrojen fırlayadabilir yerlerede inebilir. Ayrıyeten definasyonda özellikle boldenon iştah açıp seni çok zorlayabilir. Herkeste açacak diye bir şey yok tabi. Doğru planlanmış bir diyet ile matofine ihtiyacın olacağını sanmıyorum :)

Güncel form ve kan değerlerini paylaştım hocam yorumları bekliyorum. @Diver 

WhatsApp Görsel 2025-06-21 saat 18.09.47_d967d800.jpg WhatsApp Görsel 2025-06-21 saat 18.09.48_97073612.jpg WhatsApp Görsel 2025-06-21 saat 18.09.48_97437eb5.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
eaheryerdr    29

Hasta oldun mu yakinda vucudunda crp degeri referans üzerinde iltihap hastalik bisey var

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275
eaheryerdr, 12 dakika önce yazdı:

Hasta oldun mu yakinda vucudunda crp degeri referans üzerinde iltihap hastalik bisey var

Hocam hafif kırgınlık vardı. Bir de geçen enjeksiyon evigensiz vurdum: ödem yaptı, 1 haftada geçti onun dışında bir sıkıntım yok. Diğer değerler ve form hakkında düşüncen nedir hocam? Diyete girmem lazım ama saçma sapan bir İştah düzeyine sahibim kaloriyi biraz kısınca elim abur cubura kayıyor o yüzden 2 haftadır karbı 400 e yakın alıyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
eaheryerdr    29
BBurak, 22 saat önce yazdı:

Hocam hafif kırgınlık vardı. Bir de geçen enjeksiyon evigensiz vurdum: ödem yaptı, 1 haftada geçti onun dışında bir sıkıntım yok. Diğer değerler ve form hakkında düşüncen nedir hocam? Diyete girmem lazım ama saçma sapan bir İştah düzeyine sahibim kaloriyi biraz kısınca elim abur cubura kayıyor o yüzden 2 haftadır karbı 400 e yakın alıyorum.

Valla yağ oranin yüksek ben bu boldenon küründe yağ yaka yaka gittim cardio ekledim hergun cardiom var onca kür yaptim ama boldenon testoda 9yillik araliksiz kariyerimin en iyi formu geldi tek fark cardioydu bu sekilde belki yine daha iyiydi formum ama yag oldugu icin uzerimi cikardigimda boş spor yapmamis gibi duruyordum tsort vs kol 45 48 arasi gezdigim dönemler oldu suan kollar omuzlar damar damar o yüzden bulk gibi dusuncen olmasin karnin doyacak kadar ye proteinini tamamla yeterli ben yillarca bu hataya düştüm

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275
eaheryerdr, 21 dakika önce yazdı:

Valla yağ oranin yüksek ben bu boldenon küründe yağ yaka yaka gittim cardio ekledim hergun cardiom var onca kür yaptim ama boldenon testoda 9yillik araliksiz kariyerimin en iyi formu geldi tek fark cardioydu bu sekilde belki yine daha iyiydi formum ama yag oldugu icin uzerimi cikardigimda boş spor yapmamis gibi duruyordum tsort vs kol 45 48 arasi gezdigim dönemler oldu suan kollar omuzlar damar damar o yüzden bulk gibi dusuncen olmasin karnin doyacak kadar ye proteinini tamamla yeterli ben yillarca bu hataya düştüm

Eyvallah. Haftaya, sürece bir 8 haftalık Ox ekleyip 8 hafta boyunca formun dibini ciddi şekilde kazıyacağım. Zaten yeterli kas kütlem olduğunu düşünüyorum; inşallah daha da iyi olacak. Yaklaşık 1 aydır 80 dakika aralıksız kardiyo yapıyorum ama kalori yüksekti. Bu hafta hiç kardiyo yapmayıp vücudu biraz dinlendireceğim. Kaloriyi düşürüp haftaya gazı açarım.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275

Selam herkese,

Kürümde bazı yeni düzenlemeler yaptığım için konuyu güncellemek istedim.

Yaklaşık 9 haftadır haftalık olarak:

  • 280 mg Testosteron Enanthate

  • 225 mg Boldenone

  • 30–40 mg Oxandrolone (günlük)

şeklinde ilerliyordum.

Bu dozları aşağıdaki şekilde güncelledim:

  • 400 mg Testosteron Enanthate

  • 400 mg Boldenone

  • 150 mg Trenbolone Acetate

  • 30 mg Oxandrolone (birkaç gün daha devam edecek)

  • 50 mcg Clenbuterol

  • 12.5 mcg T3 (Tiromel)

Oxandrolone’a 6–7 gün daha devam edip sonlandıracağım. Kalan ilaçlarla yola devam edeceğim. Clenbuterol ve Tiromel’i piramit dozlama şeklinde kullanıp, yaklaşık 35–40 gün sonunda Trenbolone ile birlikte keseceğim.

Sonrasında yalnızca 400 mg Testo + 400 mg Bolde ile biraz recomp (yağ yakarken kas koruma/kazanma) yapmayı, ardından 125 mg Testosteron cruise dozuna geçmeyi planlıyorum.

Son 23 gündür karbonhidrat döngüsü (carb cycling) uyguluyorum ve haftada 5–6 gün antrenman yapıyorum. Her antrenman sonrası sabit olarak 40–50 dakika kardiyo ekliyorum.

Ayrıca sabahları uyarıcılarımı alıp aç karna 50 dakika kardiyo yapıyorum. Günlük 15.000 adıma ulaşmak için duruma göre dışarıda yürüyüş yapıyor ya da eksik kalan kısmı evde kondisyon bisikleti ile tamamlıyorum.

Planım bu şekilde. Her türlü fikir, eleştiri ve yapıcı yorumlara açığım. Sizleri seviyorum. 🙏

WhatsApp Görsel 2025-07-25 saat 14.40.57_9f38f736.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Anladığım kadarıyla süreç çok iyi gidiyor. Kardiyolar beslenme vs herşey planlı. Umarım istediğin değişimi yakalarsın. Merak ettiğim şey boldenone ve trenbolonu birlikte kullanmak mantıklı mı; ikisi de kalbi ve kolesterolü kötü etkiliyor, birlikte zor olmaz mı biraz?

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275
bedirhanselim, 9 saat önce yazdı:

Anladığım kadarıyla süreç çok iyi gidiyor. Kardiyolar beslenme vs herşey planlı. Umarım istediğin değişimi yakalarsın. Merak ettiğim şey boldenone ve trenbolonu birlikte kullanmak mantıklı mı; ikisi de kalbi ve kolesterolü kötü etkiliyor, birlikte zor olmaz mı biraz?

Planı sertleştirene kadar geçirdiğim 7-8 hafta mg bakımından çok hafifti ayrıca zaten doğal olarakta tansiyonu normalin bir tık altında birisiyim. Düzenli kan bağışçısıyım. Bu süreçte de günaşırı coraspin alıyorum. Kan değerlerim temiz çıktğı ve vücudum ilaçları çok aromatize etmediği için rahatlıkla da doz ya da ilac eklemesi yapabildim. 4 haftada 9. 5 kilo vererek belimi 10 cm kadar incelttim. Süreç çok iyi ilerliyor vücudumda gözle görülür değişim oldukça konuyu güncellerim, teşekkür ederim. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak, 40 dakika önce yazdı:

Planı sertleştirene kadar geçirdiğim 7-8 hafta mg bakımından çok hafifti ayrıca zaten doğal olarakta tansiyonu normalin bir tık altında birisiyim. Düzenli kan bağışçısıyım. Bu süreçte de günaşırı coraspin alıyorum. Kan değerlerim temiz çıktğı ve vücudum ilaçları çok aromatize etmediği için rahatlıkla da doz ya da ilac eklemesi yapabildim. 4 haftada 9. 5 kilo vererek belimi 10 cm kadar incelttim. Süreç çok iyi ilerliyor vücudumda gözle görülür değişim oldukça konuyu güncellerim, teşekkür ederim. 

Tekrardan başarılar o zaman. Değişim zaten paylaştığın Side chest pozundan belli oluyor. Tren açıldıktan sonra her gün daha da iyi olacaksın. Coraspin'i MCT ürünü olarak tavsiye eder misin?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275
bedirhanselim, 4 saat önce yazdı:

Tekrardan başarılar o zaman. Değişim zaten paylaştığın Side chest pozundan belli oluyor. Tren açıldıktan sonra her gün daha da iyi olacaksın. Coraspin'i MCT ürünü olarak tavsiye eder misin?

Eğer vücuttaki kan miktarını arttıracak, koyuluğunu arttıracak ilaçlar yoksa, tansiyon problemi vs yoksa tavsiye etmem. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275

 Bi dönüm noktasına daha ulaştığımı düşündüğüm için konuyu güncelleme kararı aldım. En son yazdığım planlamadan bu yana tek değişiklik T3’ün 25 mcg’e çıkması oldu. Yaklaşık 6 haftalık bir definisyon süreci geçirdim; ilk 4 haftada 8 kilo, son 2 haftada ise 2 kilo verdim. Sonlara doğru kalorileri biraz artırmak zorunda kaldım çünkü açlık artık fazla bastırmaya başlamıştı.

Şu an güncel kilom 83. Bundan tam 3 ay önce spora dönüş yapıp ilk enjeksiyonumu olmuştum. Açık konuşayım, artık zamanımın daraldığını ve yaşımın ilerlediğini düşündüğüm için “önce yağ yakayım, toparlanayım” gibi bir sürece girmeyi mantıklı bulmadım. Baştan beri bu süreci kürle yöneteceğimi biliyordum ve sağlığımı mümkün olduğunca koruyarak elimden geleni yaptım.

Diyetin ve ilaçların sonuna geldiğim için şu an dozları bugün itibari ile biraz düşürdüm ve proviron ekledim 

  •  80 mg Testosteron (EOD)

  • 50 mg Boldenon (EOD)

  • 30 mg Tren Ace (EOD)

  • T3 ise hâlâ 25 mcg (ED)

  • 25 mg proviron (ED)

  • 50 mcg clen (ED)

Yanında diğer uyarıcılar da aynı şekilde devam ediyor. Şu ana kadar vücudum ilaçların yan etkilerini gayet iyi tolere etti, aromatazla ilgili bir problem yaşamadım; 12 haftadır AI kullanmaya ihtiyaç duymadım.

Askerden döndükten sonra rezil halde olan formumu toparlamış olmak benim için büyük bir motivasyon oldu. Bu süreci noktaladıktan sonra hedefim 750 mg Testosteron + 600 mg Deca ile 3-4 aylık daha agresif bir büyüme planı yapmak.

Biraz sohbet, biraz da öneri-eleştiri almak için güncellemeyi paylaşmak istedim. Selamlar, sevgiler.

93376701-9798-4375-a7b7-39cb65f9f419.jpg 82cb92ea-0b6b-4d7b-bb93-e6b84f04e34a.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testocu    146

600 mg deca fazla bence yanına ya primo ya boldenone ekle deca dick olma sonra

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275
Testocu, 3 dakika önce yazdı:

600 mg deca fazla bence yanına ya primo ya boldenone ekle deca dick olma sonra

Deca Dick prolaktin kaynaklı bir sorun değil mi, boldenonun ne gibi bir faydası olacak buna? Boldenon bende 1:1 kullanımda e2 yi referans altına düşürdü Kürün 4-5. Haftalarından sonra eklem ağrıları yüzünden doğru düzgün üst vücut antrenmanı bile yapamadım ağrı kesicilerle krem ve jellerle idman yaptım resmen o yüzden boldenon korkutuyor biraz. Hem bulk küründe  aromatizasyonunda sorun olmaz diye düşünüyorum enjeksiyon günleri yarım arimidex cuma enjeksiyon gecesi de yarım tablet dostinex düşünüyorum. 4. Hafta dolunca e2, prolaktin bakarım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testocu    146

kaç mg boldenone almıştınız efendim 400 mg kullanmıştım hiç eklem agrısı olmamıştı bende

tarihinde Testocu tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275
Testocu, Şimdi yazdı:

kaç mg boldenone almıştınız efendim

400

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    275
Testocu, 2 dakika önce yazdı:

bir yalnışlık  olmasın wisntrol yapar diye biliyorum eklem agrısı

Hocam hayatımda hiç wins kullanmadım daha ilk kürüm zaten kullandığım her ürünü girdim konuya. Düşük e2 ve ağır antrenmanlar neticesinde ben kendi kendimi sakatladım. Bi yandan eksikliklerime ve bacaklara odaklanmış oldum ön/arka diye ayırdım haftada 4 gün bacak 2 gün üst vücut çalışıyorum zaten bu süreçte kas eklemem pek mümkün değil ekstrem Bi diyet yapmıştım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Vassa
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.
      32 yaşında 184 cm boyundayım ve şu an 81 kg ağırlığındayım. Spora yeniden başladığım dönemde ise yaklaşık 100 kg civarındaydım. Konuya eklediğim fotoğraflarda tüm süreci kronolojik olarak paylaşıyorum. Güncel formumu en sona koydum yazısız olan fotoğraflar.. Fotoğrafların üzerinde tarih ve kilo bilgileri de yer alıyor. Güncel kan tahlillerimde mevcut.(Öströjen vs onları yaptıramadım) Spor geçmişim aslında daha eskiye dayanıyor. Çocukluğumdan beri yüzme ve basketbol ile ilgilendim. Vücut geliştirmeye ise ilk olarak 2010 yılında başladım. Yaklaşık 3-4 yıl boyunca düzensiz ve aralıklı şekilde devam ettim. Sonrasında 5-6 yıllık bir ara verdim ve yaklaşık 2.5 yıl önce tekrar düzenli olarak ağırlık antrenmanlarına başladım.
      Son 6 aylık dönemde beslenme ve antrenman disiplinim eskiye göre oldukça gevşemişti. Buna rağmen haftada minimum 2-3 gün spor salonuna gitmeye devam ettim. Bu süreçte yağlanarak tekrar 87 kg seviyelerine kadar çıktım. 20 Nisan itibarıyla yeniden diyetime ve antrenmanlarıma ciddi şekilde odaklandım. Şu an haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum. Buna ek olarak haftanın 7 günü 20-40 dakika arasında, yaklaşık 120 nabız civarında kardiyo uyguluyorum.
      Asıl merak ettiğim konu ise testosteron enanthate kullanımı. Haftalık 250 mg testosteron enanthate ile başlamayı düşünüyorum. Hedefim profesyonel seviyede bir yarışma fiziği ya da aşırı hacimli bir görüntü değil. Ancak tamamen atletik ve ince bir görünüm de istemiyorum. Bir miktar hacimli, omuzları ve üst gövdesi daha dolu duran, kas kütlesi belirgin ama estetik çizgisini koruyan bir fizik hedefliyorum.
      Yanına farklı bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum.
      Bunun iki temel sebebi var:
      Maddi tarafı. Ulaşmak istediğim fiziğin daha agresif kombinasyonlar gerektirdiğini düşünmemem. (Emin değilim) Sorularım:
      Sizce haftalık 250 mg testosteron enanthate ile, mevcut fiziksel durumum ve geçmişim göz önüne alındığında görüntümde tatmin edici bir değişim olur mu? Özellikle daha dolu, daha sert ve bir miktar daha hacimli görünmek açısından beklentilerimi karşılar mı? FORM CHECK:
            
      KAN TESTLERİ:

      Tecrübeli arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini merak ediyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.
    • Yazan: androjenik
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Abimle beraber bir kür yapalım diyoruz yaklaşık 2 yıllık fitness ondan öncede ikimizin de uzun bi yüzme geçmişi var ben 18 o 26 yaşında kendisi taylanda gitti ve 2 250mg testo 1 250mg sustanon aldı ilaçların kalitesi hakkında şüphemiz yok eczaneden alındı hepsi ben daha güvenli temiz gidelim diye 10 hafta 250 mg sonrasında pct ile kürü kapatalım temiz kütle koyalım diyorum o ise sustanonu ikiye bölüp 5 hafta sustanon sonrası uzun ester enanthate ile devam edelim diyor ben ise bunun fazla hormonel dalga yaratacağını ilk kürde sadece tek ester testo kullanıp üstümüzde nasıl etki bırakacağını görme amaçlı yaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum ekstra şunu alabilirsiniz vs. gibi tavsiyelerinizi veya dikkat etmem gereken şeyler konusunda yardımcı olduğunuz için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Servantekin12
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      ilk kürümü yapmaya karar verdim yaklaşık 3 aydır devamlı ve düzenli spor yapıyorum onun öncesinde düzensiz şekilde 1 sene daha spor geçmişim var fakat öncesinde yaklaşık 10 sene boyunca kickboks ve futbol hakemliği yaptım hep sporla iç içeyim Almanya da yaşıyorum ve burada yaşadığım için kan testi vermeden ve pct yapmadan kür yapmayı planlıyorum kür bitiminde trt yapacağım.  Amacım 85-90 kilo arası kütleli olmak karın kasından ziyade kıyafet altında güzel durmak istiyorum cevap verecek hocalarıma abi kardeşlerime şimdiden teşekkür ediyorum herkese iyi forumlar.
      KİŞİSEL BİLGİERLİM:
      yaş : 23 boy : 167 kilo : 71.5 KÜR İÇERİĞİM:
      Testesteron enhanthate 250 mg (her 5günde bir) (toplam 50 gün) Npp 100 mg (her 5günde bir) (toplam 50 gün) Diananol 30mg (günlük) (toplam 5 hafta) İlk bu ilaçlarla 50 günü tamamlayınca şu ilaçlarla devam edeceğim ;
      Testosterone Propionate 100mg (3 günde bir)(toplam 30 gün) Drostanolone Propionate 100mg (3 günde bir)(toplam 30 gün) SORULARIM:
      Sizce kür sırasında olmazsa olmaz mct olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyonu kalçadan ve bacaktan düşünüyorum her iki ilacı da bir şırıngaya çekip enjekte etmemin bir zararı olur mu ? Kür de kafanıza yatmayan değiştirmemi düşündüğünüz yerler nereler ? GÜNCEL FORM:

    • Yazan: cglr
      Öncelikle herkesin kurban bayramı mübarek olsun.
      Ben Diyetisyenim 4 yıldır spor yapıyorum uzun süredir kür düşüncem vardı ve artık karar verdim ilk kürüme başlayacağım hedefim temiz kuru bir kütle eklemek. 
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 24 Boy: 1.78 Kilo: 79 Vücüt şeklim için bilgi ve foto ekliyprum kollar 43.5 incline bench 110 6 tekrar atabiliyorum göğüslerimdeki damarlarıda görebiliyorum Diyetisyen olduğum için beslenmemi kusursuz ayarlayabilirim antremanıda ayarlarım tek ve en büyük sorun ilaç süreci
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosterone enanthate Boldenone Masteron (Hepside zphc 1ml ampüllerde aynı satıcı ve markayı kullanan arkadaşım var ve evet çalışıyor)  5.6. haftada bir kan testi vereceğim. Olabildiğince araştırdım forumları okudum ancak hala bilgisiz olduğumun farkındayım onun için buradayım. Şu anlık aklımda 12-15 hafta gibi bir süreç var belki uzatadabilirim ancak haftalık mg planlamalarımda enjeksiyon günlerimde enjeksiyonda d yada e vitamini ile birlikte enjekte etme eczaneden almam gereken koruyucular vb. yani kısaca süreç hakkında bilgili tecrübeli kişilerden yardım istiyorum. Şimdiden hepinize ayırdığınız vakit için teşekkür ederim.  
    • Yazan: eemirtml
      Merhaba arkadaşlar,
      İlk kez kür yağacağım. Belirli bir bilgi birikimim var ama tecrübeli arkadaşlardan da destek almak isterim.4-5 senedir aralıklı şekilde spor yapıyorum. Verdiğim bu aralardan dolayı bir türlü istediğim kütleye ulaşamadım.
      Kişisel Bilgiler;
      Boy: 168 Kilo: 61 Hedefim;
      5 aylık bir kür süresinde güzel bir hacim ile 70'li kilolara çıkmak. İştahla alakalı bir sorunum yok 1 kiloysa bir kilo da yerim pirinç. Kürde aşırı toksik ürünlerden kaçınarak sağlığımı riske atmamak. Aklımda olan ürünler ve dozlar;
      Teste e max 500mg Primo x mg Bolde x mg Npp x mg Bunların dışına çıkmayı düşünmüyorum. Hepsini de aynı anda kullanmak istemiyorum en iyi kombinasyonu arıyorum.
      Not: Direkt bir küre başlamama da gerek yok önerdiğiniz protokoller varsa (only testo kan testi vb.) onları da uygulayabilirim. Ama kürün kafamda oturmaması yoruyor.
        

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×