Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

KnossosR

Haftada kaç mg trenbolone vurulmalı?

Önerilen İletiler

KnossosR    0

Merhaba,

  • 184 boyunda
  • 77 kiloyum
  • 21 yaşındayım
  • 1 yıl 8 aydır düzenli yapıyorum.

İlk defa tren kürüne gireceğim. Şuanlık bütçem olmadığı için tek tren alabildim. Daha önceki kürlerimi haftada 2 enjeksiyon olacak şekilde yapıyordum. Bunu da mı öyle yapıp haftada 400mg olacak şekilde almalıyım?

  • Palyaço 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Waxorion    41

ilk kürün için 400mg çok bence 200mg yeterli olacaktır istediğin takdirde ileri ki haftalarda arttırabilirsin

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    269
gönderildi (düzenlendi)

Form yok bir şey yok haftada kaç mg tren kullancam :D spor geçmişi desen yeni başlamış gibisin daha 2 yıl dolmamış trene mi girceksin şimdiden trene girersen ilerde ne kullanmayı düşünüyorsun? Testoda yok herhalde sadece tren alabildim yazmışsın 🤡.

tarihinde ardas tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.816
KnossosR, Bir saat önce yazdı:

Merhaba, 184 boyunda 77 kiloyum 21 yaşındayım 1 yıl 8 aydır düzenli yapıyorum. İlk defa tren kürüne gireceğim. Şuanlık bütçem olmadığı için tek tren alabildim. Daha önceki kürlerimi haftada 2 enjeksiyon olacak şekilde yapıyordum. Bunu da mı öyle yapıp haftada 400mg olacak şekilde almalıyım?

Doğru mu anlıyorum ben. Yanında testosteron kullanmayacak mısın?

  • ahahaha 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    269
rastlantisal, 1 dakika önce yazdı:

Doğru mu anlıyorum ben. Yanında testosteron kullanmayacak mısın?

Tren dick olunca konu açar hocam ne yapmam lazım diye.

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
godofdark    10

Bütçesiz bu işlere kalkışmayın. Yaşı genç ve henüz bu işlerde bilinçsiz bir arkadaşa benziyorsun. Öncelikle kişisel fikrim olarak yarışma tarzı hedefler yoksa tren kullanmaya inan hiç gerek yok. Bütçen yoksa piyasada ucuza yönelmeye çalışacaksın ve hem sterillik eksikliğinden ötürü sağlığından hemde parandan olacaksın gereksiz yere. Testosuz kullanmaya başlayacakmışsın gibi konuda belirtmişsin zaten eğer öyleyse kesinlikle yapma.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    461

dostum sen bir müddet daha trenbolone kullanma hem yaşın gereği hemde yan etkilerinden mutevellit ciddi psikolojik sorunlar yaşarsın henüz çok erken

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KnossosR    0
godofdark, 6 saat önce yazdı:

Bütçesiz bu işlere kalkışmayın. Yaşı genç ve henüz bu işlerde bilinçsiz bir arkadaşa benziyorsun. Öncelikle kişisel fikrim olarak yarışma tarzı hedefler yoksa tren kullanmaya inan hiç gerek yok. Bütçen yoksa piyasada ucuza yönelmeye çalışacaksın ve hem sterillik eksikliğinden ötürü sağlığından hemde parandan olacaksın gereksiz yere. Testosuz kullanmaya başlayacakmışsın gibi konuda belirtmişsin zaten eğer öyleyse kesinlikle yapma.

rastlantisal, 8 saat önce yazdı:

Doğru mu anlıyorum ben. Yanında testosteron kullanmayacak mısın?

Hocam neden testosteronsuz önerilmiyor?

  • ahahaha 1
  • Üzgün 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    269
KnossosR, 1 saat önce yazdı:

Hocam neden testosteronsuz önerilmiyor?

Hhahaha yani cidden bu bilgiyle trene mi giriceksin ciddiye alıp cevap veresim bile gelmiyor hani direk 0 farmakoloji bilgin iyi cesaret var küre gircek. Bilmemene bişe demiyorum ufak şeylerle başlayıp tecrübe ede ede gidip bir şeyler öğrenerek belli seviyeye geldikten sonra kullanırsın saygım sonsuz hani hiçbir şey bilmeden birde testosuz tren kullanmak.

Ben sana söyliyim sen genede girersin büyük ihtimalle adı çıkmış bi kere trenin uçarım diye düşünüyorsun ama bu bilgiyle sadece karaciğer böbreği eline alırsın acele etmekle çok büyük hata ediyorsun.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KnossosR    0
ardas, 34 dakika önce yazdı:

Hhahaha yani cidden bu bilgiyle trene mi giriceksin ciddiye alıp cevap veresim bile gelmiyor hani direk 0 farmakoloji bilgin iyi cesaret var küre gircek. Bilmemene bişe demiyorum ufak şeylerle başlayıp tecrübe ede ede gidip bir şeyler öğrenerek belli seviyeye geldikten sonra kullanırsın saygım sonsuz hani hiçbir şey bilmeden birde testosuz tren kullanmak. Ben sana söyliyim sen genede girersin büyük ihtimalle adı çıkmış bi kere trenin uçarım diye düşünüyorsun ama bu bilgiyle sadece karaciğer böbreği eline alırsın acele etmekle çok büyük hata ediyorsun.

Hocam dalga geçmek yerine bilgi aktarsanız daha iyi olur sanki, öğrenmiş olurum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    269
gönderildi (düzenlendi)
KnossosR, 6 dakika önce yazdı:

Hocam dalga geçmek yerine bilgi aktarsanız daha iyi olur sanki, öğrenmiş olurum.

dostum hala bilgi diyorsun hiçbir şey bilmeden tren mi kullanıcaksın cidden herkes aynı şeyi dediğine göre bir bildiği var hepimizin. Hani vücuttaki üretim durucak testo dibe çakıldıktan sonra ne yapmayı planlıyorsun dışardan testo almadan ?

tarihinde ardas tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KnossosR    0
ardas, 2 dakika önce yazdı:

dostum hala bilgi diyorsun hiçbir şey bilmeden tren mi kullanıcaksın cidden. Hani vücuttaki üretim durucak testo dibe çakıldıktan sonra ne yapmayı planlıyorsun dışardan testo almadan ?

Testosuz verim alamam mı diyorsunuz yani? Testosteron satan güvenilir bir satıcı tanımıyorum. Onun yerine Sustanon kullansam olur mu?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    269
KnossosR, 5 dakika önce yazdı:

Testosuz verim alamam mı diyorsunuz yani? Testosteron satan güvenilir bir satıcı tanımıyorum. Onun yerine Sustanon kullansam olur mu?

Halsizlikten yataktan bile çıkamazsın antrenman yapamazsın tabi alamazsın. Sustanon kan değerlerini çok oynatıyor trenle zor olur vücudun için  bu seviyede kullanılcak ilaç değil diyoruz onu kullansam olur mu  bi kütle koy önce temel at başka kürlerle sonra treni düşünürsün.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    269
gönderildi (düzenlendi)

tamam o zaman bulamıyorsan testosuz gir. Demek ki girmiceksin küre yani hiçbir şey tam olmadan küre mi girilir. @rastlantisal hocamın kür günlüğünü oku trenle ilgili az bilgi sahibi olursun.

tarihinde ardas tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KnossosR, 1 saat önce yazdı:

Hocam neden testosteronsuz önerilmiyor?

Anabolizan kullanırken libido problemleri yaşamamak adına testosteron kullanılır. Özellikle Nor19 grubu Tren ve Deca kullanımında testesteron kullanımı çok önemlidir. Yine bu ürünleri kullanırken Prolaktin dengesine çok dikkat etmen gerekir. Adamı katil yapar. Şakası olmaz.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KnossosR    0
ardas, 4 dakika önce yazdı:

tamam o zaman bulamıyorsan testosuz gir. Demek ki girmiceksin küre yani hiçbir şey tam olmadan küre mi girilir. @rastlantisal hocamın kür günlüğünü oku trenle ilgili az bilgi sahibi olursun.

Hocam sustanon girmem çok bir şey etkilemezse sustanon ile beraber girebilirim ama diğer türlü testo satan güvenilir tanımıyorum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    269

Bir şey demek istemiyorum sana başarılar küründe kimsenin ciddiye alıpta cevap verceğini sanmıyorum sana millet ne diyo sen ne diyosun hala.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KnossosR    0
ardas, Şimdi yazdı:

Bir şey demek istemiyorum sana başarılar küründe kimsenin ciddiye alıpta cevap verceğini sanmıyorum sana millet ne diyo sen ne diyosun hala.

Hocam bende isterim testoyla girmeyi fakat satıcı bulamıyorum. Sustanon ile girsem ne gibi yan etki görürüm? Keşke biri aydınlatsa.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KnossosR, 16 dakika önce yazdı:

Hocam sustanon girmem çok bir şey etkilemezse sustanon ile beraber girebilirim ama diğer türlü testo satan güvenilir tanımıyorum. 

Hala testesteron satan güvenilir satıcı yok diyorsun. Ham maddesi en pahalı olan Tren gibi bir ilacı hiç bütçem olmadığı için tek giricem diyorsun. Aldığın trenbolone kaç mg? Ne kadara aldın? Hangi marka? Dostum yaşın genç. Ayrica boyuna göre de zayıf bir kardeşimizsin. Oturmuş bir kas kütlen olduğunu düşünmüyorum. Only testo gidersen seni yeterince tatmin edecektir. 

  • Beğen 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    269
gönderildi (düzenlendi)

Sustanonun pctsi bile dert kandan çıkması dert  kan değerlerini çok oynatıyor diyorum üstüne bide trenle kullancam diyorsun. @nehir_avci8322 anlamıyo dostum boşver 0 temel adam akıllı kas kütlesi koymadan direk trenle küre gircek.

tarihinde ardas tarafından düzenlendi
  • Üzgün 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KnossosR    0
nehir_avci8322, Bir saat önce yazdı:

Hala testesteron satan güvenilir satıcı yok diyorsun. Ham maddesi en pahalı olan Tren gibi bir ilacı hiç bütçem olmadığı için tek giricem diyorsun. Aldığın trenbolone kaç mg? Ne kadara aldın? Hangi marka? Dostum yaşın genç. Ayrica boyuna göre de zayıf bir kardeşimizsin. Oturmuş bir kas kütlen olduğunu düşünmüyorum. Only testo gidersen seni yeterince tatmin edecektir. 

ardas, Bir saat önce yazdı:

Sustanonun pctsi bile dert kandan çıkması dert  kan değerlerini çok oynatıyor diyorum üstüne bide trenle kullancam diyorsun. @nehir_avci8322 anlamıyo dostum boşver 0 temel adam akıllı kas kütlesi koymadan direk trenle küre gircek.

Yorumlar üzerine düşündükten sonra tren kürüne girmemeye karar verdim.

Şuanlık başka kürlere bakacağım. Tek bir sorum var, bu treni dolapta saklasam bozulma falan olur mu? Hiç açmadım, kullanmadım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.816
  • Doğru karar. Tren senin için aşırı çok erken.
  • Henüz kür için bütçen yok. Kür bütçesi sadece ilaç parası değildir! Bunun doktoru var, testleri var, MCT (kürden çok tutar) ürünleri var, beslenmede vites artırma masrafları var, PCT masrafı var. Var oğlu var. Öyle var ki ilaç parası çok önemsiz kalıyor.
  • Senin herhangi bir küre girmen için de çok erken. Sene olmuş 2024. Kör olsan gene de bilgiye doyacak kadar done var her yerde. Ama sorduğun sorular o kadar kötü ki senin adına endişelendik. Lütfen önce hepsini oku araştır. Sorun başlıklarını bir incele. Sonra gel yeniden seninle kür konuşalım.
  • Yağ bazlı ilaçlar buzdolabında muhafaza edilmezler. Güneş görmeyen serin bir yerde muhafaza edilirler.
  • İşin bir de psikolojik kısmı var. Senin ruh halini ve karakterini belirleyen şey senin hormonların. Acemi birinin bunları kontrol altında tutması zor. Hem sen yorulursun hem çevreni yorarsın.
  • Anabolik işi bir heves ile başlanacak iş değildir. İnsanı bin pişman eder. Vücuda dışarıdan hormon almak çok önemli bir karardır. Cinsel hayatın dahil bir daha asla eski haline dönemeyebilirsin. 
  • Doğal sporunu yap. Paranı pozitif işlere sakla. Git bir hobi edin. Enstrüman öğren, mesleki bir kursa git, dans etmesini öğren, gez vs. Çok daha keyif alırsın hayattan.
  • Beğen 4
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×