Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

impulse101

Spor esnasında aniden gelen baş ağrısı sorununu nasıl çözebilirim?

Önerilen İletiler

impulse101    3

Merhabalar,

Natural olarak spor yapıyorum. Cumartesi günü lat pulldown yaparken aniden başımın sol tarafına şiddetli ağrı saplandı, böyle sol gözümün arkası, sol şakağım ve sol enseme doğru uzanan bir hatta ağrıydı. yaklaşık 1 saate ağrı hafifleyip geçti. spora 3 gün ara verdim, bugün omuz press yaparken ısınma setlerinde falan herhangi bir problem olmadı,  zorlandığım sette iken aniden aynı ağrı tekrar girdi sporu bırakmak zorunda kaldım. nöroloji doktoruna randevu aldım ama moralim çok bozuldu, daha önce bu durumu yaşamış olan var mı aranızda. 10 gün kadar ara vermeyi düşünüyorum ...

@SantoR @Emrah @otopsicikedi @SPECTRE @Diver @rastlantisal

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


otopsicikedi    1.463

nefes alıp vermelerine dikkat etmen iyi olur. Büyük ihtimalle tansiyon sorunu yaşadın idman öncesi tuz alımına dikkat etmeni öneririm. Randevu alarak iyi yapmışsın tedbiri elden bırakmamak gerek.

  • Beğen 1
  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
impulse101    3
gönderildi (düzenlendi)

teşekkür ederim. umarım öyledir.  aslında idman öncesi tuzlu maden suyu tüketiyorum ama. Damar çatlaması falan olabilir mi acaba korkum biraz o yönde

tarihinde impulse101 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.410

Tansiyon ya da damar sağlığı ile İlgişi bir sorun olmuş olabilir.Bi gözükmende fayda var geçmiş olsun.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metropol    94
impulse101, 16 saat önce yazdı:

teşekkür ederim. umarım öyledir.  aslında idman öncesi tuzlu maden suyu tüketiyorum ama. Damar çatlaması falan olabilir mi acaba korkum biraz o yönde

bende antrenmandan önce tuzu dökerdim ağzıma jelibon yerdim pump alıcam diye ağır ağır girerken başım damarlarım patlıcak gibi oldu tansiyondan oluyor bu düşürmen lazım ve evet aort damarına zarar verebilirsin

benim 4 sene önce rahmetli eniştem de spor yapıyordu tuzlu yiyecekler fastfood vs kırmızı et yiyorda bolca uzun süredir de boldenon kullanıyordu birgün gezintiden gelirken fenalaşmış hastanede beklemiştik sabaha kadar aort damarı yırtılmıştı.. çok dikkat etmek lazım tansiyona....

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
negfeedback    14
gönderildi (düzenlendi)

spor esnasında veya cinsel aktivite sırasında ani başlayan baş ağrılarına her zaman olmasa da çoğu zaman subaraknoid kanama neden olabilir. bunun gibi durumlarda doktorunuzla iletişim kurunuz

tarihinde negfeedback tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
muzaffer    25
impulse101, 08.05.2024 - 17:20 yazdı:

Merhabalar,

Natural olarak spor yapıyorum. Cumartesi günü lat pulldown yaparken aniden başımın sol tarafına şiddetli ağrı saplandı, böyle sol gözümün arkası, sol şakağım ve sol enseme doğru uzanan bir hatta ağrıydı. yaklaşık 1 saate ağrı hafifleyip geçti. spora 3 gün ara verdim, bugün omuz press yaparken ısınma setlerinde falan herhangi bir problem olmadı,  zorlandığım sette iken aniden aynı ağrı tekrar girdi sporu bırakmak zorunda kaldım. nöroloji doktoruna randevu aldım ama moralim çok bozuldu, daha önce bu durumu yaşamış olan var mı aranızda. 10 gün kadar ara vermeyi düşünüyorum ...

@SantoR @Emrah @otopsicikedi @SPECTRE @Diver @rastlantisal

Muhtemelen kan değerlerin yüksek kardeşim. Hemen tam kan sayımı ver ve sonuçlar öngördüğüm gibiyse kızılaya kan verebilirsin. Önce kana bakılacak sonra mr ultrason vs 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
impulse101    3

Dün beyin Mr çekildim ve hemen doktora gösterdim temiz çıktı mr. Kan değerleri için ise olayın 2 hafta öncesinde vermiştim normaldi.  fakat anevrizma tespiti için anjiyo mr gerekiyormuş damarların gözükebilmesi için. onun için bekliyorum şimdi. migrene bağlı olabileceğini söyledi doktor 

IMG_20240515_173014.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: Eren Tunçel
      Selamlar arkadaşlar, nasılsınız?
      2 gündür yaptığım antrenmanlarda başımın sağ tarafında ağrı oluşuyor.
      Önceden böyle bir sorun yoktu sebebi nedir nasıl bir önlem alabilirim. Tüm cevaplar için teşekkürler
    • Yazan: Yusufdemir1995
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Testo deca oxandrolon Küründeyim 2 hafta oldu başlayalı. 1 aydır hiç ilaç kullanmıyordum. Gün içinde ara ara sadece sol gözümde ağrı ve sol kafa tası içinde arı basınç oluşuyor sebebi ne olabilir? Kan fazlalıgım yok hatta kanım değerim hemoglobinimde düşük çıktığı için hem kan hapı kullanıyorum hem de d vitamini. @metinav tansiyon mu acaba diyorum ama sadece sol göz ağrısı veya sol kafa içi ağrısı yapar mı tek taraflı gibi ve tansiyon yükseldiğindeki normalde olan hiçbir yan etki olmuyor.
      @Askabar @otopsicikedi @Bay-T @GHOST @rastlantisal @SantoR @Semih Erarslan @Emrah
      Teşekkürler.
    • Yazan: kaaneth
      Selam herkese,
      Yaklaşık 4 gündür:
      sersemlik baş dönmesi baş ağrısı var Çok nadir bayılacak gibi hissediyorum (günde 1-2 kez) Baş ağrısından kastım sanki kafam vücuduma çok ağır geliyormuş gibi hissediyorum uzandığım zaman rahat hissediyorum. Gözlerimin beyaz kısmı genelde kızarık ve uyku problemi yaşıyorum. 1.5 haftadır vizelerimden dolayı spor yapamıyorum. Sustanon 500mg, rimo 200 mg haftalık kürüm. Rimo kullanmaya başlayalı 2.5 hafta oldu 12 haftadır only sustanon devam ediyordum.
      Acile gidip kalbime baktırdım ve sonuç olması gerektiğinden bile daha iyi çıktı. Böbrek değerlerimin çok iyi olmadığını bol su içmem gerektiğini söylediler ve hgb değerim çok fazlaymış biraz kan vermem gerektiğini söylediler. Kan testimi aşağıda paylaştım tahminim tansiyon problemi yaşıyor olmam ama tansiyonuma bakabileceğim bir aletim yok.
      Önerilerinize çok ihtiyacım var sayın hocalarım.
      Tansiyonum için kan vermem ya da ilaç kullanmaya başlamam sizce mantıklı olabilir mi? Ya da sorundan emin olduğum zaman mı yapmalıyım? KİŞİSEL ÖZELLİKLER:
      boy 1.80 kilo 78  @metinav @Askabar @rastlantisal @hectordoyle
          

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×