Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

lytharia

Eczaneye gitsem enjeksiyon yaparlar mı? sağlık kabinine mi gitmeliyim?

Önerilen İletiler

lytharia    0

merhaba ilk enjeksiyonlu kürüm olucak testosteron enanthate kullanıcam acaba eczaneye gitsem enjeksiyonu yaparlar mı eczane çalışanlarının bu konu hakkında bilgisi var mı? Bazı yerlerde eczanede yaptıranları gördüm.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


MrJoker    23
lytharia, 2 dakika önce yazdı:

merhaba ilk enjeksiyonlu kürüm olucak testosteron enanthate kullanıcam acaba eczaneye gitsem enjeksiyonu yaparlar mı eczane çalışanlarının bu konu hakkında bilgisi var mı bazı yerlerde eczanede yaptıranları gördüm

Bir çok eczane yapmıyor hormon enjeksiyonu. Kendin yapamıyorsan sağlık kabinine gidebilirsin. Yapmayan sağlık kabini görmedim ben daha.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cleave49    3

Sağlık kabinlerinde yapabilirsin ilk enjeksiyonlarını. Ama bi zaman sonra kendin yapmayı öğren. Her zaman dibinde sağlık kabini olmayacak. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bay-T    4.251

En güzeli kendin yapmak aç youtube oradan bacaktan enjeksiyon yaz izle uygula.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
supzero    20
Bay-T, Şimdi yazdı:

En güzeli kendin yapmak aç youtube oradan bacaktan enjeksiyon yaz izle uygula.

hocam yağ içeriği olanları bacaktan yapmak biraz acılı olur(ödem açısıdan) + olarak kalçadan da deneyebilirsin

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bay-T    4.251
gönderildi (düzenlendi)
supzero, 1 dakika önce yazdı:

hocam yağ içeriği olanları bacaktan yapmak biraz acılı olur(ödem açısıdan) + olarak kalçadan da deneyebilirsin

Kalça en temizi her zaman acımaz büyük kas grubu olduktan sonra. Kalça, bacak en temiz yerler.

Kalça yaparken kendine bel kitlenebilir dikkatli olmalı.

tarihinde Bay-T tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mertcikmaz    9
lytharia, Bir saat önce yazdı:

merhaba ilk enjeksiyonlu kürüm olucak testosteron enanthate kullanıcam acaba eczaneye gitsem enjeksiyonu yaparlar mı eczane çalışanlarının bu konu hakkında bilgisi var mı? Bazı yerlerde eczanede yaptıranları gördüm.

bu videoyu izleyerek çok basit bir şekilde yapabilirsin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Diver    733
supzero, 28 dakika önce yazdı:

hocam yağ içeriği olanları bacaktan yapmak biraz acılı olur(ödem açısıdan) + olarak kalçadan da deneyebilirsin

Kişiden kişiye değişir tabi ben yaklaşık iki yıldır bacaktan yapıyorum aşırı rahat 👌🏻 kısa esterler genelde acı veriyor onu da evin ile çözdüm.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    186
lytharia, 3 saat önce yazdı:

merhaba ilk enjeksiyonlu kürüm olucak testosteron enanthate kullanıcam acaba eczaneye gitsem enjeksiyonu yaparlar mı eczane çalışanlarının bu konu hakkında bilgisi var mı? Bazı yerlerde eczanede yaptıranları gördüm.

Eczaneler artık yapmıyormuş sağlık kabinlerinde yapıyorlar ücret karşılığı ben öyle yaptırıyordum şuan kendim yapıyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ugurrgennc    0
ardas, 19 saat önce yazdı:

Eczaneler artık yapmıyormuş sağlık kabinlerinde yapıyorlar ücret karşılığı ben öyle yaptırıyordum şuan kendim yapıyorum.

Bence kendin yap ben ilk iğnem dahil hepsini (zaten 4. kez vuruyorum) yt den bir video izleyip ona göre vurdum çok zor kasacak bir şey yok 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    186
ugurrgennc, 4 saat önce yazdı:

Bence kendin yap ben ilk iğnem dahil hepsini (zaten 4. kez vuruyorum) yt den bir video izleyip ona göre vurdum çok zor kasacak bir şey yok 

Bence de eğlenceli bile oluyo öbür türlü sürekli birine muhtaç oluyorsun.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ugurrgennc    0
ardas, 28 dakika önce yazdı:

Bence de eğlenceli bile oluyo öbür türlü sürekli birine muhtaç oluyorsun.

ilk iğnede adrenalinden hissedilmiyor bile iğnenin girişi

 

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: Frisby
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk iğneyi dün saat akşam 8 gibi yaptım hala vurduğum yer acıyor dış bacaktan siyah uçlu iğne ile yaptım bu normal mi acıması.
      Yürürken vurduğum yer zonkluyor vuralı 17 saat filan oluyor 2,2ml
    • Yazan: anabolik.adam
      Herkese iyi bayramlar, merhabalar...
      Testosteron Deca Gibi bir kür yaparken aynı dozajı neden haftada 2 kere uyguluyoruz.
      Yani diyelim haftalık:
      250 testosteron
      200 deca
      Yapacağız, bunu neden;
      pazartesi
      125 testo 100 deca perşembe
      125 testo 100 deca şeklinde yapıyoruz? Kanda dalgalanma olmasın diye yapıyoruz biliyorum ama asıl sormak istediğim testo cypionate yarılanma ömrü 13 gün filan decanın 15 gün civarı yarılanma ömrü. Zaten haftada 1 kere yapınca yarılanma ömrü gelmemiş oluyor o zamanda kanda dalgalanma yaratmaz düşüncesindeyim?
    • Yazan: arifkarakaya
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Pazartesi Çarşamba Cuma Enjeksiyon yapıyorum cuma, pazartesi tren ekliyorum az doz yarın sabah erkenden uzun yola çıkacağım gece bu gece yarının enjeksiyonunu yapsam herhangi bir sıkıntı olur mu?
      Not : ilaçlar kısa ester hepsi.
      İyi bayramlar, keyifli forumlar dilerim.
    • Yazan: BBurak
      Merhaba arkadaşlar hayırlı geceler,
      Hangi ilaçlar omuz ve arka koldan vurulabilir ? Omuz ve arka kola ortalama kaç ml enjeksiyon yapılabilir? Kendi kendisine enjeksiyon yapan birisinin bu bölgelere enjeksiyon yapması mantıklı mıdır? ŞİMDİDEN CEVAPLAR İÇİN TEŞEKKÜRLER.
    • Yazan: bilgazli
      Merhaba arkadaşlar,
      Son 1 haftadır kalça dahil nereden enjeksiyon yaparsam kızarıklık kaşıntı apse durumuyla karşılaşıyorum en sonunda insulin iğnesi ile omuzdan yapmaya başladım gene kızarıklık doku da ağrı hissediyorum. Omuzum kıp kırmızı buna çözüm olarak ne yapmalıyım?

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×