Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Yavuz

Jinekomasti ameliyatı sonrası kürümü nasıl devam ettirmeliyim?

Önerilen İletiler

Yavuz    6

Beyler selamlar bulk kürümden sonra jinekomasti ameliyatı olacağım yaklaşık 1 ay spor yok bu süreçte spor yapmadığım dönemde sadece testo alarak vucudu korumak mumkün mü veya başka onereceğiniz bir şey var mı yapmadığım dönemde minumum kayıp için.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


SPECTRE    730

Bu soruların cevapları var hep forumda dostlar ama herkes bilgi ayağına gelsin istiyor bende bilgiyi ayağına getirdim buyur :) Kendi fikrim konu için 1,2 ay spordan uzak kalacaksın evet yakın arkadaşlarımdan birisi aceleci davranıp salona gitmişti ve dikişleri patlaşmıştı çok sorun yaşadı o yüzden hiç acele etme Burak hocanın konusunda yazıyor zaten bu süreyi aktif spor yapamayacağın için testosteronla geçirmen en iyi seçenek önündeki. Geçmiş olsun 🍀

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yavuz    6
SPECTRE, 50 dakika önce yazdı:

Bu soruların cevapları var hep forumda dostlar ama herkes bilgi ayağına gelsin istiyor bende bilgiyi ayağına getirdim buyur :) Kendi fikrim konu için 1,2 ay spordan uzak kalacaksın evet yakın arkadaşlarımdan birisi aceleci davranıp salona gitmişti ve dikişleri patlamıştı çok sorun yaşadı o yüzden hiç acele etme Burak hocanın konusunda yazıyor zaten bu süreyi aktif spor yapamayacağın için testosteronla geçirmen en iyi seçenek önündeki. Geçmiş olsun 🍀

Çok sağolun aslında araştırdım da denk gelemdim veya gözden kaçırdım ☺️

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: Nynex
      Arkadaşlar  ben testo e ve boldenon küründeyim ancak sol göğüste bir haftadır hassasiyet ve hafif acıma var acaba proviron kullansam işe yararmı?
    • Yazan: Meeter
      Herkese selamlar,
      Kürümde 5. haftaya girdim, testo enante, boldenon ve deca olarak kür planı yaptım ve devam ediyorum, tablet olarak günlük 100 mg anapolon alıyorum. tam sayı bilmiyorum fakat öncesinde farklı planlamalarla ortalama 8-10 kür yapmışımdır, şu an ki kürümden öncede yaklaşık 3-4 yıl bir ara verme dönemim oldu.
      jinekomastiye yatkın bir vücut tipim yok ve bu zamana kadar kür içinde hiçbir zaman dostinex gibi ilaçlar kullanmadım, çünkü hiç ihtiyacım olmadı. şu an ki kürümde herhangi bir göğüs hassasiyeti, kaşıntı vs gibi yan etkilerde görmedim. bu kürde farklı olarak tek göğsümün altında nohut büyüklüğünde bir kitle oluştuğunu fark ettim. tam meme ucunun altında değil, 2 cm falan solunda. daha önce hiç karşılaşmadığım bir durum, bilgisi olan arkadaşlarımın yardımlarını bekliyorum şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Mertt
      Herkese selam 2 sene önce testo+bolde kürüne girmiştim ve 2 kere pct yaptım, testesteron seviyem naturel halimi asla yakalayamadı sanırım artık benim için geri dönüşü yok.
      Prolaktin seviyem artmış büyük ihtimalle çok fazla stres ve yoğun ritalin/concerta etkisinden dolayı direk ilacı kestim göğüslerim jinekomasti olmaya çok yatkın ve sanırım oluşmaya başladı tamoxisifen mi kullanmayayım yoksa dostinex/cabaser mi ?
      @Rdm @metinav @Bay-T
       
    • Yazan: havabukucu
      Arkadaşlar merhaba başlıkta göründüğü üzere 250 mg testo göğüs ucunda kaşıntı yaptı ilk hafta 250 mg sustanon vurdum sonraki 2 hafta testo enanthate vuruldum herhalde sustanon yüzünden aşırı korkmaya başladım sanki sağ ğöğüs ucum biraz büyüdü hormon testini bir takım sebeplerden ötürü alamıyorum hormon testleri olmadan yardımcı olmanız mümkün müdür? @otopsicikedi @GHOST @metinav @Rdm @crosfredy @rastlantisal @Emrahtkty
    • Yazan: Berat Ç
      Öncelikle herkese merhabalar. Bir haftadır haftada iki ampul sustanon kullanıyorum fakat göğüs hassasiyeti başladı ve sıkınca sıvı geldiğini gördüm. Daha önce trenbolone dianabol boldenone gibi Kürlerim olmuştu kısa süre hepsi ama ve ara verdiğimde oldu öyle uzun süreler kullanmadım fakat hiç birinde bunu yaşamamıştım. Bunu görünce proviron kullanmaya başladım hemen iki gündür falan kullanıyorum hassasiyet azaldı diyebilirim.
      Jinokomasti mi oluyorum yoksa durdu mu? Proviron kullanmaya devam etsem bu riski kaldırır mıyım? Şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×