Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Nynex

Pro science research

Önerilen İletiler

Nynex    5

Arkadaşlar elimde pro science research diye bir markanın testo enanthate ve boldenonu var bu marka hakkında bilgisi olan varmı acaba?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Nynex    5
Nynex, 15 saat önce yazdı:

Arkadaşlar elimde pro science research diye bir markanın testo enanthate ve boldenonu var bu marka hakkında bilgisi olan varmı acaba?

Sanırım bilen kimse yok :)

En iyisi 4-5 hafta sonra kan testi verip bi bakmak olacak testoyu anlarımda boldeyi nasıl ayırt edecem kan testinde onuda bilmiyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    482

Kullandığın marka hakkında bilgin yok ilaçları anlayabilmek konusunda yetkinliğin, denyimin yok ve küre giriyorsun? Tebrikler :) 

  • 100 Puan 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Nynex    5
SPECTRE, Bir saat önce yazdı:

Kullandığın marka hakkında bilgin yok ilaçları anlayabilmek konusunda yetkinliğin, denyimin yok ve küre giriyorsun? Tebrikler :) 

Teşekkürler ;)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ironmann    365
Nynex, 3 saat önce yazdı:

Sanırım bilen kimse yok :)

En iyisi 4-5 hafta sonra kan testi verip bi bakmak olacak testoyu anlarımda boldeyi nasıl ayırt edecem kan testinde onuda bilmiyorum 

İlaçların fotosunu atar mısın ? 
boldeyi 8.haftadan sonra hemogram ve dht den ayırt edersin 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Nynex    5
Ironmann, 1 saat önce yazdı:

İlaçların fotosunu atar mısın ? 
boldeyi 8.haftadan sonra hemogram ve dht den ayırt edersin 

20240206_065220.thumb.jpg.95c18b6a3810476703cf5ee0a181c355.jpg 20240206_065211.thumb.jpg.74f7caddf23bf7582bed5377576bfcf2.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
forbit    807
Ironmann, 2 saat önce yazdı:

İlaçların fotosunu atar mısın ? 
boldeyi 8.haftadan sonra hemogram ve dht den ayırt edersin 

Ayırt edemez hocam hemoglobin gibi şeyler ufacık beslenme değişikliğinde bile yukarı yönlü hareket eder.

Forumda çok kez tartışıldı zaten testler hususu tekrar detaya inmek istemem ama testosteron dışında zor anlaşılması.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Nynex    5
forbit, 14 dakika önce yazdı:

Ayırt edemez hocam hemoglobin gibi şeyler ufacık beslenme değişikliğinde bile yukarı yönlü hareket eder.

Forumda çok kez tartışıldı zaten testler hususu tekrar detaya inmek istemem ama testosteron dışında zor anlaşılması.

Belki iştah konusunda olabilir ama daha önce eczane ürünü rimobolan kullanmıştım onda da iitah açıyor denilir ama bende iştah açmamıştı :) belki bolde kullanırken iştahta bi patlama yaşarsam oradan anlayabilirim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ironmann    365
Nynex, 1 saat önce yazdı:

...

İlk defa gördüm Amerika yazıyor çok ılımlı bakamıyorum umarım çok pahalıya almamışsındır

forbit, 1 saat önce yazdı:

Ayırt edemez hocam hemoglobin gibi şeyler ufacık beslenme değişikliğinde bile yukarı yönlü hareket eder.

Forumda çok kez tartışıldı zaten testler hususu tekrar detaya inmek istemem ama testosteron dışında zor anlaşılması.

Olabilir hocam haklısınız kişiselde olabilir ben kullandığım zaman bütün hemogram kan değerlerim tavan yapıyor kanı daha verirken anlıyorum zaten koyu kalın bir kan akıyor. Peki dht hakkında ne düşünüyorsunuz ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Nynex    5
Ironmann, 12 saat önce yazdı:

İlk defa gördüm Amerika yazıyor çok ılımlı bakamıyorum umarım çok pahalıya almamışsındır

Olabilir hocam haklısınız kişiselde olabilir ben kullandığım zaman bütün hemogram kan değerlerim tavan yapıyor kanı daha verirken anlıyorum zaten koyu kalın bir kan akıyor. Peki dht hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Yok fiyatı uygun ilk dozajı yaptım bakalım zamanla anlarız sanırım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
supraxdt    16
Nynex, 12.02.2024 - 20:12 yazdı:

Belki iştah konusunda olabilir ama daha önce eczane ürünü rimobolan kullanmıştım onda da iitah açıyor denilir ama bende iştah açmamıştı :) belki bolde kullanırken iştahta bi patlama yaşarsam oradan anlayabilirim 

Rimobolan uzun süre kullanımda açar zaten haftada 2 vurumda değildir de kür içi kullanımı için üretilen bir enjeksiyon değildir onun için belki sende etkisi olmamış olabilir bir de iştahı acayip fazla açan bir oturuşta bir kazan yediren ürün değildir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Nynex    5
supraxdt, 7 saat önce yazdı:

Rimobolan uzun süre kullanımda açar zaten haftada 2 vurumda değildir de kür içi kullanımı için üretilen bir enjeksiyon değildir onun için belki sende etkisi olmamış olabilir bir de iştahı acayip fazla açan bir oturuşta bir kazan yediren ürün değildir 

Peki bolde için ne düşünüyorsun hocam yani iştah açma konusunda

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
supraxdt    16
Nynex, 2 saat önce yazdı:

Peki bolde için ne düşünüyorsun hocam yani iştah açma konusunda

Vücudun sürecini hızlandıran iştahı açar ama bana göre en iyisi en sağlıklısi b kompleks vitaminidir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: Nynex
      Merhaba arkadaşlar kafama takılan bir konu var kür içerisinde saw palmetto kullanmak kürü baltalarmı? Böyle düşünmemin sebebi saw palmettonun bir 5 alfa redüktaz inhibütörü olmasından kaynaklı yani testonun dht ye dönüşümünü engelliyor bu durumda kürün etkisini öldürürmü?
    • Yazan: Halo0619
      Herkese Selamlar iyi forumlar arkadaşlar. Testo Propionat ve Masteron Kürüne girdim şuan 3. Haftadayım 1 kaç hafta sonra trende ekleyecem. Ve bu kürü toplam 16 hafta sürdüreceğim. Kürden sonra kaç ay off yapıp tekrar küre girebilirim bilgilendirirseniz sevinirim. Yanıtlar için şimdiden teşekkürler

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×