Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

rastlantisal

Rastlantısal 2023 - 2024 kür günlüğü

Önerilen İletiler

rastlantisal    5.604

Merhabalar.

Bildiğiniz üzere uzun soluklu ve dinamik kürler yaptığım için artık yıl belirterek günlük konusu açıyorum. 

Bir önceki Blast & Cruise kürümü, bir önceki boldenon küründeki kadar olmasa dahi sivilce sebebi ile sonlandırmıştım. Çünkü sürdürülebilirlik mantığıma aykırı idi. Tahammül edilebilir bir sorunla değil sorunsuz sürdürülebilir olması gerekmekte. 

An itibari ile kür temelli sivilceler tamamen kurudu. Normalde de sırtımda omuzumda tek tük çıkabilen yazdan mütevellit sivilceler oluyor. Lakin bu sivilceler kürdeki gibi değil zaten. 

Yepyeni Blast & Cruise denemesi ile yeniden karşınızdayım. Bu sefer daha da düşük dozlarda ve daha temkinli, ağırlığı ise beslenme ve dinlenmeye vererek ilerleyeceğim. Bulk döneminde dahi kardio niyetine hayatımda başka sporlar da olacak. Bir sporcunun nabız ve nefes kontrolünün her zaman çok yüksek olması gerektiğini düşünüyorum. 

Öncelikle elimde bol miktarda bulunan sustanonları bitirene kadar haftalık 250mg only sustanon ile başlayacağım. Sonrasında bana dick yapsa da çok iyi gelen, zerre sivilceye sebep olmayan DECA'nın kısa esteri NPP + çokça sevdiğim iran enhantate ile devam edeceğim. Bunlar kaç hafta sürecek artık onu forma göre belirleyeceğiz. 

Geçen ki cut döneminde %10 altı yağ ile 78kg idim. Bu sefer hedef %10 altı yağ ile 80kg olmak. Şuan %12-13 civarı yağ ile 78 kiloyum. Ki iş yoğunluğu + eşimin rahatsızlığı + senelik iznin peşpeşe gelmesi yüzünden neredeyse 1 aydır salona uğrayamadım. Ondan önceki 3 ay da çok disiplinli spor yapamadım. Ben böyle dönemleri nadas olarak görüyorum. Eski sporcular bilir ki bu uzun araların geri dönüşü çok daha sağlam oluyor. 

Program olarak ise daha önce uygulayıp iyi sonuç aldığım Full body - split karışımı bir programın yeni halime göre yeniden revizyonunu kullanacağım. Bu programı kendim için tasarladım. İsteyen olursa programı buraya atarım. Antrenman düzenimden bahsedebilirim. 

Planladığım başlama tarihi 10.09.2023

  • Beğen 17
  • Vayyyy!! 1
  • Alkış 2
  • Ödül 2
  • Cool 1
  • Tebrikler 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


SPECTRE    867

Ümit abi başarılar merakla bekliyorum yeni günlüğü :D 

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.604

Çok teşekkürler arkadaşlar.

Genel olarak 3 gün body building - 2 gün dövüş sporu - 1 gün toplu spor / uzun koşu (opsiyonel) şeklinde biz antrenman düzeninden devam edeceğim. 

Ben yemek yemesini seviyorum. Bu yüzden ki hızlı metabolizmaya bile sahip olsam dahi çok hareket etmek menfaatime olacak. Şuanda da günlük 10000 adımın altına düşmüyorum zaten. 

Uzun koşu dediğim çık 1 saat koş gel = 10km

Toplu spor dediğim halı saha yada basketbol. 

Dövüş sporu dediğim kyokushin karate yada kick box. Teknik olarak her ne kadar karateyi üstün bulsam da işin seramonik kısmı sonuca varmayı uzaklaştırıyor. O yüzden kick box olacak gibi duruyor. Buradaki asıl amaç oğlum ile beraber bir sporu yapmak. O ikisini de yapıyor.

Geldik antrenman işine. Kafamda hazırdı ama excelde düzenledim herkes için anlaşılabilir olsun diye. Üzerinden anlatayım.

image.thumb.png.e71594e658cde66287849658478d1c79.png

Bir bölgeye aynı gün çok fazla yüklenildiğinde sona doğru verimin düştüğünü gördüğüm için ve full body sevdiğim için bölgeleri günlere yaydım. Aynı bölge haftada 2 gün çalıştırılıyor. Ama aynı hareketi haftada 2 gün yapmıyorsunuz. Mesela pazartesi günü omuz preslerin hemen peşine lateral rise yapıyorum dinlenmeden.

Gerilimle gelişen kas olduğundan ve preste hazır gerilmişken lateral ile bitiriyorum. Yine pazartesi günü o iki triceps hareketi dinlenmeden peş peşe yapıyorum. Gibi gibi kendi bedenime göre püffleri var. Ağırlıklar arttıkça zaman içinde set sayısı değil ama tekrar sayısı düşebilir. Squatta ilk sette 10 tekrar yapıp her sette ağırlık artırıyorum mesela.

Ama 5. sette 10 tekrar değil 5 tekrara odaklanıyorum. Amaç kası maximal düzeyde hırpalamak değil optimal düzeyde hırpalamak. Maximal hırpalanmaların dayanıklılık sporları için daha uygun olduğunu düşünüyorum. Nedir optimal düzel? Bir sonraki antremana kadar o bölgenin iyileşmesini ucu ucuna sağlayacak kadar hırpalama. Fazlası zarar ve amelelik.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.604

Bugün antrenmanın 1. kısmını yaptım. 

53 dakika sürdü. Tabi uzun ara verdiğim için ağırlıklar azami noktada değil. Antrenman boyunca ortalama nabız 80 civarında geziyor. Bu da zorlanmadığımı gösterir. Alıştırma dönemi bitince ortalama nabız nerelerde gezecek merak ediyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.604

Dün, antrenmanın 2. kısmını yaptım. Etki muazzam idi. Uzun süre ara verdiğim için 1. kısmın hamlamasını dibine kadar yaşadım. Süre olarak 1 saat 5 dakika sürdü. Bunda oğlumu da antrenmana götürmüş olmam etkili olabilir. Bu süre beklediğimden biraz daha uzun oldu.

Ön, arka omuz ve trapezi cable ile yaptım. Leg rise hareketini ise yerde yatarak değil, barfixte asılarak yapmaya karar verdim. Yerde yatarak benim seviyemde bir sporcu için fazla çerez olmuş. 

  • Beğen 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.604

Merhabalar.

Dün ilk enjeksiyonu yaptım. Turuncu uç ile bacaktan, 0,5ml sustanon + 1 ml evigen şeklinde yaptım enjeksiyonu. Aylardır hiç enjeksiyon yapmıyor olmama rağmen kas hafızası sanırım çok rahat oldu. 

Sadece 250mg testosteron ile bile gitsem elimde yaklaşık 90-100 haftalık testosteron var. 

  • Beğen 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.604

Merhabalar. Hafta başı 2. enjeksiyonu da yaptım. Yine ne bir ağrı ne de ödem yok.

Libido başta tavan yapsa da şuan normalin biraz daha üstü haline geldi. Vücut balans yakalamaya çalışıyor. Genel olarak günlük enerjim çok yükseldi. Öyle ki BB antrenmanını bitirip 15 dakika sonra kick box antrenmanına da katılabildim. 

Bilmeyenler için genetik olarak yüksek testosteron düşük e2 sahibi biri olarak genelde kaslarım susuzdur. Yani 80kg iken daha küçük gibi görünürüm. Kürlere girdiğimde bu değişiyor çünkü yükselen e2 yüzünden kaslara su çekiliyor. Şuanda da bunun başladığını gözlemliyorum. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.604

Merhabalar.

Dün antrenmandan önce tartıldım. 1kg artmışım. Düşük E2 sahibi bireyler için bu böyle canlar. Doğal E2 diplerde olduğunda kas içi su tutumu az oluyor. Dışarıdan testo aldığında hali ile E2 dönüşümü sayesinde hemen kaslar su çekmeye başlıyor. Yani 250mg testosteronun karşılığı bende 1kg olmuş. Kilo alamayan bireyler neler yaşıyor daha iyi anlarsınız :)

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
CiNaLi    3
rastlantisal, 41 dakika önce yazdı:

Merhabalar.

Dün antrenmandan önce tartıldım. 1kg artmışım. Düşük E2 sahibi bireyler için bu böyle canlar. Doğal E2 diplerde olduğunda kas içi su tutumu az oluyor. Dışarıdan testo aldığında hali ile E2 dönüşümü sayesinde hemen kaslar su çekmeye başlıyor. Yani 250mg testosteronun karşılığı bende 1kg olmuş. Kilo alamayan bireyler neler yaşıyor daha iyi anlarsınız :)

Hocam boyunuz kaç ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.604
CiNaLi, 2 dakika önce yazdı:

Hocam boyunuz kaç ?

175

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.604

Merhabalar.

Şimdilik bir yan etki yaşamıyorum. Libido oldukça yüksek. Erektil bir zorluk da yok ortalarda. 

Ölçülerim bölgesine göre 1-3cm büyüdü. Kürden öncesine göre ağırlığım yaklaşık 2 kg arttı. Tüm bunlar olurken bel ölçüm de 2 cm küçüldü. Bu tam da benim istediğim lezzet. 

Şuan protein ağırlıklı besleniyorum ancak kalori takibi yok. 1 Ekim itibari ile 160gr protein, 400gr karb. 80gr yağ ile beslenmeyi de düzenliyorum. Bu rakamlar ortalama neye tekabül ediyor anlamanız için bir örnek paylaşayım.

image.thumb.png.3e1cc6af46709bd934359e99d48e1130.png

Göreceğiniz gibi hiç de az olmayan miktarlar :).

Bunu 7 günlük yemek listesi olarak düzenleyeceğim. Şuan üzerinde çalışıyorum.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.604
Delapuente, 10 dakika önce yazdı:

Sustanon’un verdiği hazzı gördüm yazılarda resmen. :) 

Tadı her zaman başkadır benim için sustanonun :).

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    2.540

Tebrik ederim dedem, yarışların en zevklisinin başkası ile yapılan değil  insanın kendisiyle girdiği yarış olduğunu idrak edebiliyoruz yaş kemale erince :) 

Senin "Deve ağır gider ama hep gider" lafını çok severim, az olsun, temiz olsun, senin olsun.

Başarılar dilerim dost...

tarihinde Rdm tarafından düzenlendi
  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.604
Rdm, 7 dakika önce yazdı:

Tebrik ederim dedem, yarışların en zevklisinin başkası ile yapılan değil  insanın kendisiyle girdiği yarış olduğunu idrak edebiliyoruz yaş kemale erince :) 

Senin "Deve ağır gider ama hep gider" lafını çok severim, az olsun, temiz olsun, senin olsun.

Başarılar dilerim dost...

Çok teşekkür ederim dostum. Çok çok haklısın. Benim rakibim geçen seneki halim. Seneye rakibim de bu seneki halim olacak. Rakip yaman, rakip cevval. Disiplinli gitmek gerek :).

Gençler genelde acele edip yüksek dozlara giriyorlar. Bu bence hata.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.604
Delapuente, 12 dakika önce yazdı:

Susta yanına Rimo eklememenizin özel bir sebebi var mı? Ya da İran’ın yanına? 

Özel bir nedeni yok. Hani aşçılar bahsediyor ya patates yatağında beşamel soslu tavuk. İşte bu iş öyle. Testosteron yatağında diye başlarım kürlerime :)

İlerleyen zamanlarda hedefime göre anabolik ekler devam ederim. Rimabolon yerine sp boldenon tercihim olurdu doğrusu. Nihayetinde hemen hemen aynı ilaç iken flakton yapısından dolayı doz ayarlamak daha kolay olurdu. Ancak bana DHT türevleri iyi gelmiyor. Sivilcelenmeme sebep oluyor. Onun yerine ilerleyen zamanlarda yani 250mg sustanonun gelişime katkısının yavaşladığı zamanlarda testosteronu 300mg'a çekip yanına 200MG NPP eklerim. Yan etkisine göre de süreyi 7 - 10 hafta olarak ayarlar sonra yine only testo devam ederim. vs vs vs.

Yani kafamda bir hedef belirleyip yola çıkıyorum. Kürlerim genelde interaktif oluyor ve durumuma göre anabolik ekleyebiliyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Delapuente    30

Anaboliklerde enjeksiyondan sonra nefes darlığı ya da öksürük yaşadınız mı peki? Ben Boldenon harici hepsinde yaşıyorum neredeyse. (Tren kullanmadım hiç) 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×