Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Vfor

Merhaba arkdaşlar enjeksiyon hakinda yardim teşekürler

Önerilen İletiler

Vfor    0

Arkdaşlar Bu üçünü vuruşum İlk Vuruşumda ignede Hava Bıraktim icin igneyi Yavaş Soktum icin 3 4 gün agri cektim Sinire Denk geldi Diye cok Korktum

Sorum Şudur Şimdi Son ignemi Vurdum kalca 4 böldüm sag Uste vurdum ama Hava Boşlugunu cekince Kan geldini Fark etim cıkardim igneyi 

ve Cok az üstüne soktum Hava cektim Kan Gelmedi Ve vurdum 2cide neden Boyle oldu bilgisi olan varmi Ve Siz Alışırsınız demişitiniz vurdugum gün Hala Bacagım 

Agiriyor Cok 2c 3 ci gün geciyor Bilgisi olan Yardimci olursa sevinirim Teşekür ederim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Valhallaxd    82

kasların ilaçlara alışıyor 3-4 hafta sonra ağrısız tamamlarsın enjeksiyonları. tabi burada ilaçların kalitesi ve sterilliği de önemli hangi marka kullanıyorsun ? deri altında kalmış olabilir ilacın bir kısmı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kupabeyi    83

Büyük ihtimal ödem yaptı, enjeksiyona evigen ekleyebilirsin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
scorocco    86

Arkadaşımın belirdiği gibi ilaçlara alışırsın ilk enjeksyonlarda amatörlük ve bu gibi durum normaldir.

Benim son enjeksyonlarımda taş gibi olmaya başlamıştım kalça kısmım kaslar sertleştiği için bazen 2.  Bazen 3. Denemede enjektoru değiştirip enjekte ediyordum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×